Page 69 - mag_75
P. 69

ΒΙΒλΙοπΡοΤΑςεΙς


                                αΘεατη Βια

                          στεΦανια ι. σοΥλη

                               ΑΝΕΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
               «Μου λέει ότι δεν μπορεί να φανταστεί τη ζωή του χωρίς εμένα.
               Είναι δυνατόν να με αγαπάει και να μου φέρεται έτσι…;»
               Η συγγραφέας, δικηγόρος ειδικευθείσα σε θέματα βίας κατά των
               γυναικών ρίχνει άπλετο φως στα πραγματικά αίτια της κακοποίησης.
               Η ΑΘΕΑΤΗ ΒΙΑ είναι ένας πολύτιμος οδηγός αυτοβοήθειας για κάθε
               γυναίκα καθώς με απλό και σαφή τρόπο παρουσιάζει:
               • τα πρώτα σημάδια εκδήλωσης της βίας στη συντροφική σχέση·
               • τη γενεσιουργό αιτία της κακοποιητικής συμπεριφοράς·

               • τη δυναμική της βίας στον γονικό ρόλο και τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι βίαιοι άνδρες,
               προκειμένου να επιτύχουν την ανάληψη της επιμέλειας των παιδιών·
               • τις επιπτώσεις της βίας στα παιδιά·
               • το νομικό πλαίσιο και το ρόλο της αστυνομίας, του εισαγγελέα· και των δικαστηρίων στην πάταξη
               του φαινομένου·
               • το ρόλο της οικογένειας και της κοινωνίας στη διαιώνιση της κακοποιητικής συμπεριφοράς·
               • τεχνικές επιβολής ορίων από την γυναίκα στην αρχή της σχέσης·

               • τρόπους ασφαλούς απομάκρυνσης του βίαιου συντρόφου.
               Ένα πολύτιμο εγχειρίδιο που περιλαμβάνει αληθινές ιστορίες γυναικών με σκοπό να βοηθήσει κάθε
               γυναίκα να συνειδητοποιήσει ότι δεν ευθύνεται για τη βίαιη συμπεριφορά του συντρόφου της και
               ότι, πάνω απ’ όλα, δεν είναι μόνη.                                                                               69


                                                            κρατασ ΜΥστικο;
                                                          γιαννησ ΦιλιππιΔησ

                                                                 ΑΝΕΜΟΣ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
                                     «Μια ύπαιθρο λαχτάρησα. Κάμπο ατελείωτο. ν' αρπάξω ένα σοφό άλογο, να
                                     δραπετεύσω ως τη δύση του ήλιου. Να σφίγγω τα γόνατά μου στη ράχη του,
                                      να μου επιτρέπει να το οδηγώ. Να φύγω με ταχύτητα μεγάλη, ώσπου να γίνω
                                      κουκκίδα σ' ένα τεράστιο πλάνο σινεμασκόπ, αυτό ναι. Να μη με ξαναδεί ποτέ
                                       κανείς από κοντά. Να φεύγω, να χαλαρώνω και να επιτρέψω στο μυαλό μου
                                       να σκέφτεται. Να μη φοβάται και να αφήσει πια ελεύθερα τα μάτια μου. Χι-
                                        λιάδες μίλια πιο χαμηλά απ' τον Θεό. Ή μια ανάσα μόνο μακριά Του». Όταν

                                        στα δώδεκα της χρόνια η Άννα, αποφασίζει να κλέψει για πρώτη φορά,
                                         από φόβο πως θα ξεπέσουν αυτή κι η μάνα Αλεξάνδρα σε ιδρύματα, αδυ-
                                         νατεί να εκτιμήσει πόσες επιπλοκές θα προκαλέσει μια ζωή, που στήνεται
                                         στα ψέματα. Δώδεκα χρόνια αργότερα, εκείνο το άφοβο κορίτσι δείχνει να
                                         'χει στοιχειώσει τα πιο απλά και τα πιο παράτολμά του όνειρα. Για κείνη,
                                   και τη φιλότιμη Αλεξάνδρα, που ζει ανυποψίαστη μια φτωχή ζωή, τα αμέτρητα
               κρυμμένα χρήματα δε δείχνουν ικανά να παίξουν κάποιο ρόλο. Αποφασισμένες να ζήσουν όπως ονει-
               ρεύτηκαν, θα χρειαστεί να χαρτογραφήσουν πολλές φορές απ' την αρχή το μέλλον, για όσα θέλησαν
               και δε συνέβησαν στην ώρα τους. Πλάι τους, ο επιπόλαιος κι άπιστος Αντώνης, ο γοητευτικός και

               φιλαλήθης Μάρκος, η επαναστάτρια Ελευθερία και το από μηχανής δαιμόνιο της ζωής τους, η Λα-
               μπρινή. Η γυναίκα που 'χει απορρίψει πρώτη τον εαυτό της και μια νύχτα θα χαθεί εξαφανίζοντας όλα
               τα έμβια ίχνη της. Ένα απροσδόκητο παιχνίδι αισθημάτων για έξι κύριους παίχτες, που διαχειρίζονται
               την έννοια του μοιραίου. Είν' όμως προτιμότερο κάποιες αλήθειες, να παραμένουνε καλά κρυμμένες.
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74