Page 30 - mag_29
P. 30

AπΟΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ!




               Η Μαριάνθη είναι παιδί αγαπημένων φίλων μας, ζει εκτός Αθηνών και θα


               πάει φέτος 3η Γυμνασίου. Tης ζητήσαμε λοιπόν να μας πει πως νιώθει που

               επιστρέφει στο σχολειό της! Το έκανε με μεγάλη χαρά και να τι μας είπε:
















                                                                                                                                   <<




               Ούτε  που  κατάλαβα  πώς            που  κατέβαζες  στις  δια-          περισσότεροι καθηγητές,
               πέρασε ο καιρός. Σαν χθες           κοπές, για το πώς να κά-            βαριούνται τη δουλειά
               μου φαίνεται η τελευταία            νεις δύσκολη τη ζωή των             τους και το κάνουν μόνο
               μέρα των εξετάσεων, που             καθηγητών. Τέλος, σβήνε-            και μόνο για να βγει ένας
               πανηγυρίζαμε με τους φί-            σαι από το ποινολόγιο στο           μισθός. Είναι πραγματικά
               λους μου στην παραλία               οποίο είχες γραφτεί την             σπάνιο να συναντήσεις

   30          για  το  κλείσιμο  του  σχο-        προηγούμενη χρονιά, για             καθηγητή ο οποίος αγα-
               λείου και τώρα κλαιγόμα-            κάποια «ανάρμοστη συμπε-            πάει τη δουλειά του αλλά
               στε όλοι μαζί που ανοίγει.          ριφορά» που είχες κάποια            και τα παιδιά και έχει την
               Μόνο  που σκέφτομαι το              στιγμή.  Κατά τη γνώμη              υπομονή να δουλέψει μαζί
               τεράστιο κτίριο με τους ξε-         μου, τα θετικά θα έπρε-             τους και να κάνει ευχάρι-
               θωριασμένους τοίχους, τα            πε να είναι πολύ περισ-             στο και δημιουργικό το μά-
               κάγκελα στα παράθυρα και            σότερα από τα αρνητικά.             θημα, έτσι ώστε ο μαθητής
               στην αυλή, τις αίθουσες με          Δυστυχώς όμως, αυτό δεν             να μην πλήττει. ςτα αρνη-
               τα  σπασμένα  θρανία  και           ισχύει.  το να μαθαίνεις            τικά που έχει το σχολείο,

               τις απαίσιες λάμπες φθο-            καινούρια πράγματα και              συμπεριλαμβάνονται  και
               ρισμού να τρεμοπαίζουν              να αποκτάς εφόδια έτσι              οι διακρίσεις που κά-
               πάνω απ’ τα κεφάλια μας             ώστε να τα καταφέρεις               νουν οι καθηγητές ανά-
               βουίζοντας, με πιάνει κα-           στη ζωή, είναι κάτι ιερό.           μεσα στους μαθητές. Για
               τάθλιψη. Βέβαια κακά τα             Η διαδικασία της μόρφω-             παράδειγμα, όταν γίνεται
               ψέματα, η επιστροφή στο             σης  στην  Ελλάδα,  μπορεί          φασαρία ή κάποια ζημιά,
               σχολείο δεν έχει μόνο αρ-           να χαρακτηριστεί το λιγό-           πάντα κατηγορούνται οι

               νητικά. Όπως και να το δεις,        τερο απαράδεκτη. Ο τρό-             πιο ζωηροί, ακόμα κι αν δεν
               έχει και τα θετικά της. Κατ’        πος που διδάσκονται τα              φταίνε. Επίσης στην ώρα
               αρχήν, βλέπεις ξανά όλους           μαθήματα, είναι δύσκο-              του μαθήματος, κάποιοι
               τους φίλους και συμμαθη-            λος, βαρετός  και κάνει             καθηγητές δεν δίνουν ποτέ
               τές που είχατε χαθεί το κα-         τους μαθητές να σιχαίνο-            το λόγο στους μέτριους-
               λοκαίρι. Επίσης,  χαίρεσαι          νται το σχολείο και τους            κακούς μαθητές, αλλά ούτε
               γιατί επιτέλους θα αξι-             καθηγητές τους. Ένα άλλο            και στους μαθητές που προ-
               οποιήσεις όλες τις ιδέες            πρόβλημα,  είναι  πως οι            έρχονται από κάποια άλλη
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35