Page 31 - mag_29
P. 31
της Μαριάνθης
<< Μόνο που σκέφτομαι το τεράστιο κτίριο με τους ξε-
θωριασμένους τοίχους, τα κάγκελα στα παράθυρα και
στην αυλή, τις αίθουσες με τα σπασμένα θρανία και
τις απαίσιες λάμπες φθορισμού να τρεμοπαίζουν πάνω
απ’ τα κεφάλια μας βουίζοντας, με πιάνει κατάθλιψη. 31
χώρα. Οι καθηγητές φέ- ισχύει και για τη σχολική έτσι ώστε να βρισκόμαστε <<
ρονται σαν να έχουν την ζωή. εάν υπήρχαν περισ- σε πιο όμορφο περιβάλ-
απόλυτη εξουσία πάνω σότερα διαλείμματα, θα λον και να προστεθούν
μας και θεωρούν πως ήταν πολύ πιο ευχάριστη. περισσότερες και πιο δημι-
μπορούν να μας κάνουν Δυστυχώς όμως, όχι μόνο ουργικές δραστηριότητες
ό,τι θέλουν. Οι περισ- δεν θα υπάρξουν περισ- στο σχολικό πρόγραμμα.
σότεροι μαθητές, το απο- σότερα διαλείμματα (όχι Ακόμα, θα ήθελα να δοθεί
δέχονται αυτό, από φόβο μόνο από πλευράς εκδρο- μεγαλύτερη βάση στα μα-
μην αλλοιωθεί η εικόνα μών) αλλά θα μειωθούν θήματα που έχουν σχέση
τους, αλλά και από φόβο και τα ήδη υπάρχοντα, κα- με την τεχνολογία και να
μείωσης βαθμών. Ένα θώς μας καταργούνε δύο καταργηθούν τα εντελώς
ακόμα θέμα που με ενο- αργίες. Αυτό που θα ήθελα άχρηστα. Έτσι, το σχολείο
χλεί στο σχολείο, είναι η να αλλάξει, είναι να υπάρ- θα γινόταν πολύ καλύτε-
έλλειψη εκπαιδευτικών ξουν περισσότερες εκ- ρο για όλους μας και δεν
αλλά και ψυχαγωγικών δρομές, να μην κοπούν οι θα το βλέπαμε σαν έναν
εκδρομών. Οι άνθρωποι αργίες, να προσληφθούν εφιάλτη και σαν κάτι που
χρειάζονται που και που καθηγητές με μεγαλύτερο κάνουμε με το ζόρι.
τα διαλείμματα τους, έτσι ενδιαφέρον για τη δουλειά
ώστε ό,τι κάνουν να γίνε- τους, να γίνει ανακαίνιση
ται πιο ευχάριστο. Το ίδιο του σχολικού μας κτιρίου,