Page 50 - mag_52
P. 50

ΠΑΙΔΙΑ & ΣΧΟΛεΙΟ













                                             Αν θέλετε να υποστηρίξετε

                              την καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών σας
                                   και να διευρύνετε τις επικοινωνιακές,
                         συναισθηματικές και κοινωνικές τους δεξιότητες…




                        • Αναζητήστε ποιοτικές θεατρικές παραστάσεις για παιδιά από
                        εγκεκριμένες θεατρικές ομάδες στην πόλη σας.



                        • συμβουλευτείτε τον/την εκπαιδευτικό του σχολείου σας ή τον
                        υπεύθυνο θεατρικής αγωγής για παραστάσεις ή δρώμενα που έχει

                        να σας προτείνει.


                        • Ενημερωθείτε για θεατρικές ομάδες που επισκέπτονται το σχο-
                        λείο ή τον χώρο σας για εκδηλώσεις και διαδραστικό παιχνίδι με
                        τα παιδιά.
   50

                        • Επισκεφτείτε καλλιτεχνικά εργαστήρια στον δήμο που ανήκετε,
                        στα κδΑΠ και σε άλλους ιδιωτικούς φορείς μαζί με το παιδί σας

                        και δηλώστε συμμετοχή!


                        • Ενημερωθείτε από το διαδίκτυο ή τους τοπικούς φορείς για θεα-
                        τρικές εκδηλώσεις στις παιδικές βιβλιοθήκες και τα βιβλιοπωλεία
                        της περιοχής σας.



                        • Μην πετάτε παλιά ρούχα, κάλτσες, καπέλα, ζώνες και γραβά-
                        τες… αποτελούν πολύτιμο θησαυρό για τα θεατρικά αξεσουάρ στο

                        σχολείο και στο παιδικό δωμάτιο.


                        • Μιμηθείτε μαζί με το παιδί τους ήρωες των παραμυθιών που
                        διαβάζετε!



                        • συζητήστε, ζωγραφίστε, παρατηρήστε και παίξτε με τα διαφο-
                        ρετικά πρόσωπα/αντικείμενα/ζώα που συναντάτε κάθε μέρα στο
                        δρόμο.



                        • Ενθαρρύνετε τα παιδιά να εκφράζονται με πολλούς διαφορετι-
                        κούς τρόπους και να επιβραβεύουν τη δουλειά των άλλων.
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55