Page 36 - mag_116 (7)
P. 36
Προεδρο
κηπουρικά
μεζεδάκια
Γράφει ο Nίκος Σαραντάκος
https://sarantakos.wordpress.com/2025/01/18/meze-672/
• Κι ένα που μου δηλαδή κόμβοι του εμπορίου διαμα-
έστειλε φίλος, λέ- ντιών. Όχι διαμαντένιες ακρογιαλιές
γοντάς μου πού το δειλινά!
βρήκε, αλλά εγώ δεν Ασχολήθηκα όσο ασχολήθηκα, διότι το
βρίσκω τη σημείωση γονατογραμμένο άρθρο υπογράφεται
που είχα κρατήσει. και διότι δημοσιεύεται στον ιστότοπο
Προφανώς βέβαια της ΕΡΤ, που, διάολε, υποτίθεται ότι
σε τουαλέτα εμφα- διατηρεί κάποιαν αρτιότητα.
νίστηκε η πινακίδα,
νομίζω σε μπαρ: NO PEIPERS
Mικρό το κακό, θα πει κανείς, το ει-
κονόγραμμα προσδιορίζει περί τίνος
πρόκειται. Και, τέλος πάντων, ούτε
peipers να πετάτε μέσα.
• Φίλος στέλνει ένα πολύ άσχημα με-
ταφρασμένο άρθρο, από τον ιστότοπο
36 της ΕΡΤ, που περιγράφει το γύρισμα
μιας ταινίας. Αν ήταν να επισημάνου-
με όλα τα κακογραμμένα σημεία θα
θέλαμε χωριστό άρθρο -και δεν αξί-
ζει- οπότε σταχυολογώ:
Μια συναρπαστική καταδίωξη αυτοκι- • Για τις ακλισιές
νήτων, πάνω από την ύπαιθρο που λέγαμε και πριν, φίλος στέλνει
Η δουλειά μέσα στα Porsches, που οθονιά άρθρου από το Ντοκουμέντο:
δεν είχαν σχεδιαστεί για πλήρη επα- …τηλεφώνησε σε πρόσωπο που κινεί-
ναφόρτιση όπλων, απαιτούσε ευελιξία ται κοντά σε άλλο σημαίνων πολιτικό…
…το μεγαλύτερο από τους Καναρίους Εγώ θα έβαζα ν, «σε άλλον», αφού εί-
Νήσους ο σχεδιαστής παραγωγής Σε- ναι πολιτικός και όχι «πολιτικό πρό-
μπαστιέν Ινιζάν κατανόησε απόλυτα σωπο», αλλά το βασικό βεβαίως είναι
τα τοπία της ταινίας, έχοντας περάσει πως εγώ θα έβαζα «σε άλλον σημαί-
χρόνο στους κορυφαίους διαμαντέ- νοντα πολιτικό».
νιους κόμβους του κόσμου και κα- Βέβαια, δεν χρειάζεται να είναι κα-
ταγράφοντας χιλιάδες φωτογραφίες νείς Ζωρζ Σημαινών για να εξιχνιάσει
τους… την ακλισιά του «σημαίνων» πολιτικού:
Επειδή η ταινία έχει να κάνει με εμπό- αφού δεν συμμορφώνεται με το τυπικό
ριο διαμαντιών, εικάζω πως οι διαμα- της νέας ελληνικής, θεωρείται ξένο και
ντένιοι κόμβοι είναι diamond hubs, δεν κλίνεται.