Page 63 - mag_05
P. 63

το άγνωστο. Έτσι η αρχική           τού έχει να κάνει με την ευ-        δομικές  αλλαγές  στον  τρό-
               τόσο  πολυπόθητη  θέση              αισθητοποίηση  του  γενικού         πο λειτουργίας του δημοσί-               63
               στο δημόσιο γίνεται σταδι-          πληθυσμού που ταλαιπωρεί-           ου και αξιοποίησης (και όχι
               ακά  μία  αναπηρική  καρέ-          ται στις δημόσιες υπηρεσίες         μείωσης)  του  ανθρώπινου
               κλα από την οποία δύσκο-            από  καμμένους  δημοσίους           δυναμικού  του  παρέχοντας
               λα  κάποιος  σηκώνεται.  Η          υπαλλήλους. Φαίνονται αδι-          του σεβασμό και κίνητρα.
               ματαίωση  στον  εργασιακό           άφοροι,  αλλαζόνες  και  ευ-        Ποια όμως εξουσία θα έχει
               χώρο δεν μένει εκεί. Απλώ-          θυνόφοβοι. Πρέπει όμως να           το  θάρρος  να  αντιπαλέψει
               νεται στο σύνολο του βίου           καταλάβουμε  ότι  ζούμε  δυ-        τον εαυτό της; Ίσως όμως
               και  το  υποκείμενο  αισθά-         στυχώς σε ένα σύστημα που           αναγκαστεί να το κάνει εν
               νεται  ότι  δεν  ασκεί  κανέ-       καίει τους λειτουργούς του.         όψει της συνολικής κατάρ-
               ναν έλεγχο στο περιβάλλον           Η πολυπόθητη παραγωγικό-            ρευσης  εξαιτίας  της  κρί-
               του, παρά κινείται ακούσια          τητα  δεν  επιτυγχάνεται  με        σης,  μιας  κρίσης  που  δεν
               ως ένα κούτσουρο σ’ έναν            αξιολογήσεις  -  προφάσεις          θα αφήσει στο απυρόβλητο
               χείμμαρο.                           της  εκάστοτε  πολιτικοκομ-         και την ίδια.
               Ο  σκοπός  του  άρθρου  αυ-         ματικής  εξουσίας,  αλλά  με





               Δήμητρα Σταύρου: Σπουδές Ψυχολογίας στη Γαλλία και στην Ελλάδα. Σπουδές στη Δραμα-
               τοθεραπεία τετραετούς κύκλου. Εργασία, ως ψυχολόγος, σε Δημοτικά προγράμματα ψυχο-
               κοινωνικού χαρακτήρα, σε 75 περίπου σχολεία ιδιωτικά και δημόσια στον ΟΚΑΝΑ κ.ά. Ως
               ερευνήτρια, στο ΕΠΙΨΥ και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Ως Δραματοθεραπεύτρια στο Χατζη-
               κυριάκειο Ίδρυμα, στις φυλακές Κορυδαλού, σε δραματικές σχολές, με στελέχη επιχειρήσεων,
               με εξαρτημένους και τις οικογένειες τους, με καλλιτέχνες για την ανάπτυξη της δημιουργικό-
               τητάς τους. Μέλος της Ένωσης Δραματοθεραπευτών και Παιγνιοθεραπευτών Ελλάδας, του
               Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων, της Ελληνικής Εταιρείας Κλινικής Κοινωνικής Ψυχολογίας κ.ά.
               Συμμετοχή σε πολλά συνέδρια με ανακοινώσεις.
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68