Page 29 - mag_33
P. 29
στον Β_56
<<
...Να συντονιστούν όσο το δυνατόν περισσό-
τερες καρδιές και μυαλά για να κάνουμε το
29
καλύτερο για τα πιτσιρίκια. Αυτό είναι το παν...<<
Β_56: Είναι βέβαιο, ότι αλλάξατε τα ιδέες μας και πάνω σε αυτό συνεχίζουμε για όσο συ-
δεδομένα σε ό,τι έχει σχέση με τα όσα νεχίσουμε. Αν σε όλη αυτήν την πορεία η εκπαιδευτική
γνωρίζαμε για τον κλασικό τρόπο εκ- κοινότητα θεωρήσει ότι έχει να πάρει κάτι, εμάς θα εί-
παίδευσης. ναι πραγματικά τιμή μας να έχουμε συμβάλει στη βελτί-
Αντιμετωπίσατε προβλήματα τόσο από ωση της καθημερινότητας του σχολείου.
το αρμόδιο υπουργείο όσο και από
συναδέλφους ότι «λοξοδρομείτε» χα- Β_56: Είναι γεγονός ότι μαθαίνοντας κάποιος για το 4/Θ
λώντας συνήθειες και βολέματα; Δημοτικό Σχολείο Φουρφουρά (εκεί που διδάσκετε), δύ-
σκολα θα πιστέψει ότι μιλάμε για Ελληνικό σχολείο.
Άγγελος πατσιάς: Σίγουρα τα Το όλο εγχείρημά σας, μας παραπέμπει σε σχολείο και τρό-
πράγματα δε πήγαιναν πάντα τόσο πο διδασκαλίας άλλης χώρας. Πιστεύετε ότι το «σήμα» που
εύκολα. Για εμάς έρχονταν αβίαστα στέλνετε θα βρει υποστηρικτές και σε άλλα σημεία της χώ-
όσα γίνονταν αλλά υπήρχαν και ρας;
υπάρχουν ορισμένοι οι οποίοι δι-
αφωνούν. Δεν είναι κάτι το οποίο Άγγελος πατσιάς: Αυτό δε το ξέρουμε. Παίρνουμε
δε περιμένεις φυσικά γιατί σε κάθε σίγουρα μεγάλη χαρά και δύναμη όταν μιλάμε με δα-
πράγμα υπάρχουν πολλές οπτικές. σκάλους και μας ρωτάνε και μαθαίνουμε ο ένας από
Εμείς βρήκαμε τη δική μας συντα- τον άλλο. Αυτό είναι το παν. Να συντονιστούν όσο το
γή η οποία εκφράζει απόλυτα τον δυνατόν περισσότερες καρδιές και μυαλά για να κά-
τόπο, τους ανθρώπους του και τις νουμε το καλύτερο για τα πιτσιρίκια.