Page 30 - mag_33
P. 30

συνΕντΕυΞΗ
















































   30          Β_56: Αν το σχολείο σας είχε περισσότερους            νο σχολείο λόγου χάρη το οποίο θα έχει 6


               μαθητές ή αν ήταν σε κάποια πόλη θα μπορού-           τάξεις όλων των ηλικιών και το πρόγραμ-
               σε να βρει πρόσφορο έδαφος για να γίνει το            μα θα χτίζονταν ανάλογα. Αυτό βέβαια δε
               ίδιο αποδοτική αυτή η μορφή διδασκαλίας;              ξέρω πως ακριβώς θα μπορούσε να δουλέ-
                                                                     ψει αλλά βλέπω κάπου ένα νόημα.
               Άγγελος πατσιάς: Αυτό είναι κάτι που επί-             Από  την  άλλη  υπάρχουν  και  κάποιες  δρά-
               σης δε μπορώ να απαντήσω (χαχα)  Ένας                 σεις που μεταφέρονται προσαρμοσμένες
               μαζεμένος αριθμός μαθητών είναι σημα-                 παντού. Δεν ήταν ποτέ στόχος μας να φτιά-
               ντικός  στο να  βελτιωθούν  οι κοινωνικές             ξουμε ένα μοντέλο. Αυτό θα αναιρούσε τη
               διαστάσεις του σχολείου.  Η φροντίδα του              φιλοσοφία μας.

               ενός για τον άλλον, τα συμβούλια και γε-
               νικά οι κοινές δια-ηλικιακές δράσεις. Αυτό            Β_56: Αν αύριο εσείς και οι συνεργάτες σας
               που συζητούσα με φίλους τις τελευταίες                πάρετε  μετάθεση  το  καινοτόμο  έργο  σας  θα
               μέρες και ίσως έχει κάποιο νόημα είναι ο              έχει συνεχιστές ή η όλη σας προσπάθεια θα εί-
               χωρισμός του ίδιου του σχολείου σε μικρό-             ναι μια παρένθεση στα συνηθισμένα;
               τερα.  Αν ας πούμε υπάρχουν δύο τμήματα
               σε κάθε τάξη συνολικά δηλαδή 12 όλο το                Άγγελος  πατσιάς: Αν το δεις ως παρά-

               σχολείο, θα μπορούσαν να γίνουν δύο εξα-              δειγμα μπορεί και να εξαφανιστεί. Να μην
               τάξια στον ίδιο χώρο τα οποία θα δρούσαν              υπάρχει καν ως παρένθεση. Αν όμως το
               ανεξάρτητα το ένα από το άλλο άσχετα αν               δεις ως ιδέα ότι όλα αλλάζουν αν βρεθούν
               μοιράζονταν το ίδιο κτίριο. Θα μπορούσαν              ή δημιουργηθούν οι συνθήκες και οι άν-
               να βάφονταν οι τοίχοι ας πούμε διαφορετι-             θρωποι, τότε ο Φουρφουράς θα ζωντανεύ-
               κά. Να δημιουργηθεί το μπλε και το πράσι-             ει μέσα από κάθε δάσκαλο που σκέφτεται
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35