Page 54 - mag_42
P. 54

ΠΑΙΔΙΑ & σΧΟλΕΙΟ                                    της Κατερίνας Τζαβάρα





                                Δεν μπορώ



            να το κάνω





                            μόνος μου










                      Η κατακτΗσΗ τΗσ αυτονομίασ


                              στΗν προσχολίκΗ Ηλίκία


                     Οι σημαντικές κοινωνικές, οικονομικές και τεχνο-


                     λογικές εξελίξεις, που οδήγησαν στην ανασύσταση

                     των προγραμμάτων σπουδών  στο εκπαιδευτικό σύ-


   54                στημα, κατέδειξαν την ανάγκη ανάπτυξης ενός σχο-


                     λείου, ανοιχτού στην κοινωνία, που θα προσφέρει

                     ένα ελκυστικό και ευέλικτο περιβάλλον μάθησης για


                     τα παιδιά, μέσα από τη διαδικασία της βιωματικής

                     ανακάλυψης της γνώσης. Κι αν ακόμη στις υπόλοι-


                     πες βαθμίδες της εκπαίδευσης αυτή η αλλαγή δεν


                     επιτεύχθηκε με επιτυχία, στον τομέα της προσχολι-

                     κής αγωγής προσέφερε επιπλέον ευκαιρίες για την


                     ανάπτυξη νέων γνωστικών και κοινωνικών δεξιο-

                     τήτων στους μαθητές και τις μαθήτριες με απώτερο


                     σκοπό την ενδυνάμωση της σωματικής και ψυχικής


                     υγείας και την ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή.


                     y v R ω τ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59