Page 49 - mag_45
P. 49

της Κατερίνας Τζαβάρα







































               1. Φτιάχνουμε μια βασι-             σχέδια-«υποσχέσεις». Για            καδράκια τοίχου που τα
               λόπιτα και τη χωρίζουμε             παράδειγμα, μπορούμε να             ζωγραφίζουν τα παιδιά ή τα

               σε 12 κομμάτια, όσα και             γράψουμε:                           διακοσμούν με την τεχνική
               οι μήνες του χρόνου. Πάνω           ➟ Ιανουάριος:  Να κάνω              του κολλάζ. Κάθε φορά, τα
               σε κάθε κομμάτι καρφώ-              έναν /μία καινούργιο φίλο/          κάνουμε δώρο σε κάποιον                  49
               νουμε σημαιάκι που γράφει           φίλη στο σχολείο!                   που θέλουμε να δείξουμε
               την υπενθύμισή μας για τη           ➟ Φεβρουάριος: Να μα-               την αγάπη, τη μεταμέλεια,
               δράση του μήνα! Μπορεί να           ζέψω ρούχα παιχνίδια και            την εκτίμηση, την υποστή-
               είναι κάτι που αφορά προ-           βιβλία που δεν τα χρειά-            ριξή μας, την επιθυμία να
               σωπικά το παιδί, την οικο-          ζομαι και να τα στείλω σε           γίνουμε φίλοι.
               γένεια ή τη ζωή στο σχολείο         παιδιά που τα έχουν περισ-

               του. Οι «στόχοι» γράφονται          σότερη ανάγκη.                      3. Δημιουργούμε μεγά-
               μαζί με το παιδί και εκείνο         ➟ Μάρτιος: Να προσπα-               λη,  πολύχρωμη αφίσα
               αποφασίζει τις επιθυμί-             θήσω να είμαι πιο ευγενι-           και διακοσμούμε το παιδι-
               ες του για τα μελλοντικά            κή/ός, να μη θυμώνω με το           κό δωμάτιο ή τον τοίχο του
                                                   παραμικρό, να μιλάω σιγά            σχολείου! Κάθε παιδί στη
                                                   και καθαρά, να βοηθάω               δική του αφίσα προβάλλει
                                                   τα μικρότερα αδέρφια μου            τις επιθυμίες αλλά και τους

                                                   και τους / τις συμμαθητές/          στόχους του για την και-
                                                   τριές  μου.                         νούργια χρονιά, με ζωγρα-
                                                                                       φική, κολλάζ, συνθήματα,
                                                   Κρατάμε τα σημαιάκια και            εικόνες, κλπ.
                                                   τα κολλάμε πάνω στο μεγά-           • Να δώσω φροντίδα
                                                   λο ημερολόγιο τοίχου για            σε ένα αδέσποτο ζωάκι
                                                   να θυμόμαστε στην αρχή              • Να γίνω καλύτερος
                                                   κάθε μήνα το καινούργιο             μαθητής/ καλύτερη
                                                   μας ξεκίνημα!                       μαθήτρια στα Μαθηματικά

                                                                                       • Να οργανώσω ομάδα
                                                   2. Ετοιμάζουμε μικρά                καθαριότητας της αυλής
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54