Page 49 - mag_45
P. 49
της Κατερίνας Τζαβάρα
1. Φτιάχνουμε μια βασι- σχέδια-«υποσχέσεις». Για καδράκια τοίχου που τα
λόπιτα και τη χωρίζουμε παράδειγμα, μπορούμε να ζωγραφίζουν τα παιδιά ή τα
σε 12 κομμάτια, όσα και γράψουμε: διακοσμούν με την τεχνική
οι μήνες του χρόνου. Πάνω ➟ Ιανουάριος: Να κάνω του κολλάζ. Κάθε φορά, τα
σε κάθε κομμάτι καρφώ- έναν /μία καινούργιο φίλο/ κάνουμε δώρο σε κάποιον 49
νουμε σημαιάκι που γράφει φίλη στο σχολείο! που θέλουμε να δείξουμε
την υπενθύμισή μας για τη ➟ Φεβρουάριος: Να μα- την αγάπη, τη μεταμέλεια,
δράση του μήνα! Μπορεί να ζέψω ρούχα παιχνίδια και την εκτίμηση, την υποστή-
είναι κάτι που αφορά προ- βιβλία που δεν τα χρειά- ριξή μας, την επιθυμία να
σωπικά το παιδί, την οικο- ζομαι και να τα στείλω σε γίνουμε φίλοι.
γένεια ή τη ζωή στο σχολείο παιδιά που τα έχουν περισ-
του. Οι «στόχοι» γράφονται σότερη ανάγκη. 3. Δημιουργούμε μεγά-
μαζί με το παιδί και εκείνο ➟ Μάρτιος: Να προσπα- λη, πολύχρωμη αφίσα
αποφασίζει τις επιθυμί- θήσω να είμαι πιο ευγενι- και διακοσμούμε το παιδι-
ες του για τα μελλοντικά κή/ός, να μη θυμώνω με το κό δωμάτιο ή τον τοίχο του
παραμικρό, να μιλάω σιγά σχολείου! Κάθε παιδί στη
και καθαρά, να βοηθάω δική του αφίσα προβάλλει
τα μικρότερα αδέρφια μου τις επιθυμίες αλλά και τους
και τους / τις συμμαθητές/ στόχους του για την και-
τριές μου. νούργια χρονιά, με ζωγρα-
φική, κολλάζ, συνθήματα,
Κρατάμε τα σημαιάκια και εικόνες, κλπ.
τα κολλάμε πάνω στο μεγά- • Να δώσω φροντίδα
λο ημερολόγιο τοίχου για σε ένα αδέσποτο ζωάκι
να θυμόμαστε στην αρχή • Να γίνω καλύτερος
κάθε μήνα το καινούργιο μαθητής/ καλύτερη
μας ξεκίνημα! μαθήτρια στα Μαθηματικά
• Να οργανώσω ομάδα
2. Ετοιμάζουμε μικρά καθαριότητας της αυλής