Page 51 - mag_45
P. 51
της Κατερίνας Τζαβάρα
Η Κατερίνα Τζαβάρα γεννή- σε σχολεία το πρόγραμμα που Η ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ
θηκε και ζει στη Θεσσαλονίκη. προτείνει μέσα από τα βιβλία ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
Είναι απόφοιτος του Αμερικα- της για την προώθηση της ΕκδόσΕΙσ δΙΑΠΛόΥσ
νικού Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ, φιλαναγνωσίας και της προ-
αριστούχος του Παιδαγωγι- στασίας των Δικαιωμάτων του Ένα κορίτσι και μια παπα-
κού Τμήματος Νηπιαγωγών Παιδιού, μέσα από την Τέχνη. ρούνα μεγαλώνουν πα-
του Α.Π.Θ., του τμήματος Είναι μέλος του Ελλη-
μετεκπαίδευσης στη Γενική νικού Τμήματος της ΙΒ- ράλληλα στην ίδια αυλή.
Αγωγή του Διδασκαλείου του ΒΥ(International Board on Στην αρχή το ταξίδι τους
Α.Π.Θ. και καθηγήτρια αγγλι- Books for Young People)- Κύ- είναι τυλιγμένο στη σιω-
κής γλώσσας, με σπουδές κλος του Ελληνικού Παιδικού πή και κρατούν κρυφές
φωνητικής και πιάνου. Κατέ- Βιβλίου, της SCBWI (Society τις επιθυμίες τους. Όλα
χει πιστοποιητικό κατάρτισης of Children's Book Writers and
στη Δημιουργική Γραφή και Illustrators) και αρθρογρα- φαίνονται δύσκολα και
Εκπαίδευση από τη Δομή Δία φεί σε εκπαιδευτικά blogs και μοναχικά, μέχρι που έρ-
Βίου Μάθησης του Α.Π.Θ. Εί- ηλεκτρονικά έντυπα ποικίλης χεται ένα αγόρι με δυ-
ναι κάτοχος μεταπτυχιακού ύλης. νατή καρδιά και η σοφία
διπλώματος από το Τμήμα της φύσης για να δώσουν
Επιστήμης Φυσικής Αγωγής Από τις εκδόσεις βιβλιο-
και Αθλητισμού του Α.Π.Θ. ΔΙΑΠΛΟΥΣ έχουν εκδοθεί νέα ζωή στο κορίτσι και
με ειδίκευση στα προγράμ- τα έργα της: «Το δικό μας το μικρό λουλούδι. Μια
ματα φυσικής δραστηριότητας θέατρο».Mουσικο-θεατρι- ιστορία για τη δύναμη 51
και αγωγής υγείας για παιδιά κές παραστάσεις για τα Χρι- της αγάπης που μπορεί
προσχολικής και σχολικής στούγεννα και το Καλοκαίρι
ηλικίας. -συλλογικό έργο-(2007) να κάνει και το πιο κρυ-
Εργάστηκε στην ιδιωτική εκ- «Με τους μήνες συντροφιά, φό μας όνειρο πραγματι-
παίδευση ως νηπιαγωγός και ζωντανεύω τα παλιά». κότητα.
εμψυχώτρια θεατρικού παιχνι- Η Λαογραφία στο σχολείο ΠΕΡΙΕΧΕΙ CD.
διού, όπου και εφάρμοσε τη -συλλογικό έργο-(2008)
μέθοδο Montessori, αποκτώ- «Μαγικές Διαδρομές στην
ντας και το αντίστοιχο τιμητι- Τέχνη». Έλληνες Ζωγράφοι
κό δίπλωμα και βρίσκεται στη και Ποιητές στο σχολείο-
δημόσια εκπαίδευση, σε θέ- Γ.Σεφέρης, Οδ. Ελύτης,
σεις διδακτικές και διοικητικές Γ.Δροσίνης, Κ.Παλαμάς, Γ.Ρί-
από το 1998. Από το 2007 ως τσος/Γ.Ιακωβίδης, Ν.Χ.Γκί-
το 2010 υπήρξε αποσπασμέ- κας, Σπ.Βασιλείου, Θεόφιλος
νη νηπιαγωγός στο Τμήμα Επι- Χατζημιχαήλ.(2010)
στημών Προσχολικής Αγωγής «Έχω ένα μήνυμα
και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. για όλα τα παιδιά της γης»
ως υπεύθυνη της Πρακτικής Τα Δικαιώματα του παιδιού.
Άσκησης των φοιτητών. (2011)
Σήμερα εργάζεται ως νηπιαγω- «Πού να απλώσω
γός και συγγραφέας παιδικών τόση αγάπη;» (2012),
και εκπαιδευτικών βιβλίων. «Πετάει ο γάιδαρος;»
Παραδίδει επιμορφωτικά σεμι- (2012)
νάρια Διδακτικής Μεθοδολογί- «Εγώ, για σένα» (2012),
ας και πρακτικών εφαρμογών «Το μυστήριο της παιδικής
της Τέχνης στην εκπαίδευση, βιβλιοθήκης» (2013)
για γονείς, φοιτητές και εκ- «Το μαγικό καπέλο
παιδευτικούς και παρουσιάζει της γιαγιάς μου» (2014)