Page 75 - mag_050
P. 75

«Άριστο βιβλίο είναι εκείνο που ανοίγουμε με λαχτάρα




                                 και κλείνουμε με κέρδος».



                                                                                                Άμος Άλκοτ

                                                DEBORAH
                                                M. PLUMMER
                                                ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
                                                ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
                                                ΘΥΜΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
                                                Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ


















               Αυτός ο πρακτικός οδηγός βοηθάει τους ενήλικες να              DEBORAH M. PLUMMER
               κατανοήσουν και να διαχειριστούν τον θυμό που συχνά            ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΓΙΑ
               προκαλείται στα παιδιά. Επίσης, παρουσιάζει μια ποικι-         ΠΑΙΔΙΑ
               λία εύκολων στην εφαρμογή παιχνιδιών, τα οποία ενι-            Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ
               σχύουν επιτυχημένες στρατηγικές διαχείρισης θυμού              Στο πρακτικό αυτό βιβλίο η συγγραφέ-              75
               για παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών. Το βιβλίο αυτό, με           ας παρουσιάζει μια πληθώρα διασκε-
               τρόπο απλό και κατανοητό, δίνει το απαραίτητο θεωρη-           δαστικών και εύκολων στην εκμάθη-
               τικό υπόβαθρο σε όσους ασχοληθούν με τα παιχνίδια              ση παιχνιδιών για παιδιά 5-11 ετών,
               (ενεργητικά και παθητικά, λεκτικά και μη-λεκτικά, για          που έχουν επιλεγεί με κριτήριο τη
               μικρές ή μεγάλες ομάδες), τα οποία περιλαμβάνονται             δυνατότητά τους να συμβάλουν στην
               στο δεύτερο μέρος. Τα παιχνίδια αντιμετωπίζουν ζητή-           αύξηση και στη διατήρηση της αυτο-
               ματα που αφορούν παιδιά διαφόρων ηλικιών, όπως η               εκτίμησης στα παιδιά. Ο στόχος είναι
               κοινή χρήση ενός παιχνιδιού ή η πίεση από συνομήλι-            να μπορέσουν όλα τα παιδιά να ανα-
               κους. Επίσης, ενθαρρύνουν τα παιδιά να προσεγγίσουν            πτύξουν τις γνωστικές, κοινωνικές
               τα συναισθήματά τους για να διευκολύνουν την προ-              και συναισθηματικές δεξιότητές τους
               σωπική τους εξέλιξη και την επίτευξη υγιών σχέσεων.            μέσω  παιχνιδιών.  Στο πρώτο  μέρος
               Είναι μια ιδανική πηγή παιχνιδιών για εκπαιδευτικούς,          παρουσιάζεται η θεωρία που διέπει
               για γονείς και για όλους εκείνους που εργάζονται με            τόσο την αυτοεκτίμηση όσο και το παι-
               παιδιά για τη διαχείριση θυμού.                                χνίδι γενικότερα και στο δεύτερο μέ-
                                                                              ρος δίνονται οδηγίες για την εκτέλεση
                                                                              μιας ευρείας γκάμας μη ανταγωνι-
                                                                              στικών παιχνιδιών. Αυτά τα παιχνί-
                                          Ε. ΚΑΚΟΥΡΟΣ -                       δια μπορούν να αποτελέσουν μέρος
                                          Κ. ΜΑΝΙΑΔΑΚΗ                        στρατηγικών που ήδη χρησιμοποιούν
                                          ΤΡΑΥΛΙΣΜΟΣ                          οι εμψυχωτές, συμβάλλοντας σε μια
                                          Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ Η                        ενιαία προσέγγιση που στόχο έχει να
                                          ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ                    βοηθήσει τα παιδιά να «χτίσουν», να
                                          ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
                                          ΕΦΗΒΟΥΣ                             διατηρήσουν  και να ενισχύσουν  μια
                                          Εκδότης: ΤΥΠΩΘΗΤΩ                   υγιή αυτοεκτίμηση.
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80