Page 41 - mag_55
P. 41

της Μαράννας Κουμαριανού






                                                                               σύντομο βιογραφικό
                                                                               & εκδοτικό έργο

               σουμε τι έχει να μας πει! Και μετά, αφού
               εκτονωθεί να το βοηθήσουμε να βρει μια                  Γεννήθηκα  στην  Ουαλία  (1980)  και

               λύση. Το παιχνίδι έσπασε – χάλασε – χά-                 μεγάλωσα κοντά στη θάλασσα. Τε-
               θηκε. Η ζωή όμως συνεχίζεται και πρέπει                 λειώνοντας το σχολείο συνειδητο-
               να υπάρξει μια αλλαγή στην κατάσταση.                   ποίησα  ότι  αγαπώ  τα  παιδιά  κι  έτσι
               Όχι να το πείσουμε να σταματήσει να                     αποφάσισα να γίνω δασκάλα ώστε να
               στεναχωριέται. Αυτό θα έρθει από μόνο                   είμαι κοντά τους. Εργάζομαι στοχοκε-

               του. Αλλά να το καθοδηγήσουμε να κά-                    ντρικά με μια διδασκαλία που απευθύ-
               νει κάτι, να δραστηριοποιηθεί ως προς                   νεται σε όλη την τάξη αλλά και στις
               αυτό, να κάνει ένα επόμενο βήμα. Αυτό                   ανάγκες του κάθε μαθητή χωριστά.

               είναι σημαντικό! Όχι το να μη βιώσει τη                 Παράλληλα αγαπώ και τις ιστορίες, τα
               θλίψη αλλά το πώς μέσα από αυτή θα                      παραμύθια και την ποίηση. Τα συνδυ-
               βγει από αυτή και θα συνεχίσει.                         άζω όλα ώστε να μπορώ να πετυχαίνω
                                                                       πιο όμορφη επιβίωση για εμένα, το
               Θεωρώ πως όλοι μας θα σοκαριζόμα-                       περιβάλλον μου και τους άλλους.

               σταν αν βλέπαμε έναν άνθρωπο που να                     Έχουν εκδοθεί τέσσερα βιβλία για παι-
               μην μπορεί να ανταποκριθεί συναισθη-                    διά («Η συντροφιά του λόφου», εκδ.
               ματικά στις καταστάσεις που βιώνει, χω-                 Παρρησία 2013, «θάλασσα, πες μου»                        41

               ρίς να νιώθει χαρά εκεί που συμβαίνει                   εκδ. Παρρησία 2014, «Μια αλλιώτικη
               κάτι ευχάριστο, λύπη ή φόβο εκεί που                    ημέρα στη σχολή χορού» εκδ. Κόκκι-
               συμβαίνει κάτι δυσάρεστο ή επικίνδυνο,                  νη Κλωστή Δεμένη 2015, «Ένα ξεχω-
               θυμό όταν απειλείται, βαρεμάρα όταν                     ριστό δώρο» εκδ. Μίνωας 2016) και
               δεν βρίσκει ενδιαφέρον κ.ο.κ. Είναι δείγ-               έχουν δημοσιευθεί ποιήματα σε ηλε-

               μα ψυχικής υγείας το να μπορούμε να κυ-                 κτρονικά και έντυπα περιοδικά και ποι-
               λήσουμε σε κάθε συναίσθημα ανάλογα                      ητικές ανθολογίες.
               με τις συνθήκες. Είναι θεμητό αλλά και                  Γράφω παρουσιάσεις βιβλίων για παι-

               ανακουφιστικό, ειδικά όταν συνοδεύεται                  διά  δημοτικού  στον  «Μαγικό  κόσμο
               μετά από μια σκέψη για δράση.                           του παιδικού βιβλίου», και συμμετέχω
                                                                       ως  επιμορφώτρια  σε  σεμινάρια  και
               Όπως και να έχει, ό,τι συναίσθημα κι                    ημερίδες εκπαιδευτικών.
               αν βιώνουμε, η αλήθεια είναι ότι η ζωή

               συνεχίζεται. Δεν μας περιμένει. Κάνει                                    Μαριάννα Κουμαριανού
               κύκλους, έχει τα πάνω της και τα κάτω
               της κι εμείς εκεί μέσα κολυμπάμε σε μια

               προσπάθεια να επιβιώσουμε και να στα-
               θούμε πάνω από τα εμπόδια και τις δυ-
               σκολίες. Στόχος μας, πάντα, τα καλύτερα
               επίπεδα ζωής. Η χαρά και η ευτυχία!
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46