Page 88 - mag_104
P. 88
ΚΙΝΉΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Γράφει ο Θωμάς Αθ. Αγραφιώτης
88
μπουλούκια. Επιβάλλεται σιγά-σιγά αρκετές κινηματογραφικές ταινίες.
λοιπόν στο λαϊκό κοινό και θεωρείται Οι ταινίες αυτές, αρκετές σε σχέ-
δικαίως ίσως ο πιο δημοφιλής ηθοποι- ση με τη μικρή τότε γενικότερη ελλη-
ός της δεκαετίας του 1950. νική κινηματογραφική παραγωγή, δεν
Ήδη το 1950 ξεχωρίζει ως αδερ- ήταν πάντοτε σημαντικές, αλλά ο Φω-
φός της Σμαρούλας Γιούλη στην ξεκαρ- τόπουλος τις γέμιζε με την πληθωρική
διστική κωμωδία του Νίκου Τσιφόρου του παρουσία και με το βαρύ τόνο της
«Έλα στο θείο», ξαναπαίζει το ρόλο φωνής του, ακόμα και όταν έπαιζε για
του «κακού» στην ξεχασμένη «Θύελ- λίγα λεπτά, όπως π.χ. στην παραγνω-
λα στο Φάρο» του Γρηγόρη Γρηγορίου ρισμένη ταινία του Γιώργου Ζερβού
και συμμετέχει σε μια ταινία αστέρων,
τους «Απάχηδες των Αθηνών» του «Ματωμένα Χριστούγεννα».
Ηλία Παρασκευά, οι οποίοι όμως έμε- Η συνεργασία του Φωτόπουλου
λε τότε να μείνουν στη σκιά της ταινίας με την εταιρεία της Φίνος Φιλμ και με
«Ο Μεθύστακας». Κάπως έτσι, η με- τον ανερχόμενο σκηνοθέτη Γιώργο
γάλη αποδοχή του Μίμη Φωτόπουλου Τζαβέλλα το 1952, είναι που τον ανα-
από το κοινό είχε ως αποτέλεσμα τη δεικνύει σε αστέρα πρώτου μεγέθους,
σταθερή του συμμετοχή κάθε χρόνο σε ενώ η Φίνος Φιλμ έχει φροντίσει να