Page 87 - mag_104
P. 87

Ο Μίμης Φωτόπουλος είναι ένας                  ζας» με τη χαρακτηριστική επανάληψη
               από  τους δημοφιλέστερους  και  πιο                   της τελευταίας φράσης μαζί με τη λέξη

               αγαπημένους ηθοποιούς του ελληνι-                     «είπα»: «Στη μεστωμένη πια θέληση,
               κού  θεάτρου και  κινηματογράφου.  Η                  είπα, της συνειδητής μάζας».
               βαριά μπάσα φωνή του και η χαρα-                             Την ίδια χρονιά, ο Φωτόπουλος

               κτηριστική του (κωμική και βαθιά αν-                  επιβάλλεται με το ρόλο του μαχαιρο-
               θρώπινη συνάμα) φυσιογνωμία τον                       βγάλτη πατριού της Σμαρούλας Γιού-

               καθιστούν μέχρι και σήμερα έναν από                   λη στην ταινία «Χαμένοι Άγγελοι» του
               τους πιο αναγνωρίσιμους ηθοποιούς
               του παλιού λαϊκού (και όχι μόνο) ελλη-                Νίκου Τσιφόρου, συμμετέχει και στις

               νικού κινηματογράφου.                                 «Εκατό χιλιάδες λίρες» του Αλέκου
                                                                     Λειβαδίτη και δυστυχώς δεν είμαστε
               Ο κινηματογραφικός  Μίμης Φωτό-                       σε θέση να τον απολαύσουμε στην ται-
               πουλος επιβλήθηκε αμέσως στο πανί
               από την πρώτη κιόλας χρονιά των κι-                   νία «Μαντάμ Σουσού» του Τάκη Μου-

               νηματογραφικών του εμφανίσεων και                     ζενίδη, καθώς πρόκειται για μια χαμέ-
               πιο συγκεκριμένα με τον καταπληκτι-                   νη (προς το παρόν τουλάχιστον) ταινία.
               κό ρόλο του ιδεολόγου, αλλά φλύαρου,                         Με την αυγή της δεκαετίας του                       87

               κομμουνιστή στην ταινία «Οι Γερμανοί                  1950, ο Μίμης Φωτόπουλος δίνει κάθε
               ξανάρχονται» (1948) του Αλέκου Σα-                    χρόνο το παρών στη μεγάλη οθόνη με
               κελλάριου:  «Η οργανωμένη διεθνής                     σημαντικές ταινίες, μεγάλες εμπορικές

               μπουρζουαζία παίζει το τελευταίο της                  επιτυχίες και ίσως την ψηλότερη λαϊ-
               χαρτί στον αγώνα ενάντια στη μεστω-                   κή  αποδοχή, παράλληλα  πάντοτε  και

               μένη πια θέληση της συνειδητής μά-                    με τις επιτυχίες του στο θέατρο και στα
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92