Page 62 - mag_93
P. 62
μΙΚΡεΣ ΙΣΤοΡΙεΣ
ακαδημίας
«Σ’ ευχαριστώ πολύ για το σά- Χρειάζονται και οι δυο συγχαρη-
ντουιτς. Κάθισε εδώ δίπλα. Δηλα- τήρια σίγουρα. Ο ενήλικας φυσικά
δή αν έχεις χρόνο κάθισε. Ώσπου έχει να παλέψει και με το άγχος αν
να φάω. Πολύ ωραία. Μπορείς έκανε καλά που χώρισε την ευθύ-
να μη μιλάς δεν πειράζει. Καλώς νη στα δύο και έδωσε τη μισή (και
όρισες στο σπίτι μου. Σ’ αυτό που παραπάνω μη σου πω) στο παιδί.
ξύπνησα σήμερα δηλαδή. Άσε το άγχος που θα έχει μήπως
62 Το βλέπεις το παιδάκι που κρατά και κάτι πάει στραβά.
το χέρι του πατέρα του και περνά- Όπως και να χει, μόνο και μόνο
νε απέναντι; Ναι όμορφη εικόνα που η σύνδεση αυτών των αν-
είναι. Όμως, εδώ και χρόνια που θρώπων έχει έναν χαρακτήρα
παρατηρώ τους ανθρώπους στο ομφάλιου λώρου, καταλαβαίνεις
δρόμο, λόγω της κατοικίας αυτής πως πρόκειται για ένα δύσκολο
των αορίστων τετραγωνικών που αλισβερίσι εμπιστοσύνης.
έχω, είμαι σίγουρος πως η πρώ- Ρε συ, πολύ καλό είναι αυτό. Νό-
τη φορά που το παιδί θα περάσει στιμο. Καλά και να μην ήταν, πάλι
μόνο του με προσοχή κάθετα το θα το έτρωγα. Εσύ; Λεωφορείο
δρόμο χωρίς τη συνοδεία ενή- περιμένεις; Ποιο; Α το κλασικό.
λικα, παρόλο που σαν εικόνα δε Χαμός γίνεται μ’ αυτό. Ε να χεις το
λέει τίποτα, είναι σημαντικότερη νου σου μην περάσει και το χά-
στιγμή από αυτή με το πιάσιμο σεις. Α τότε εντάξει. Μπράβο, εί-
του χεριού. Έτσι δεν είναι; Αφού ναι υπεύθυνο να ξεκινάς νωρίτε-
το παιδί αναλαμβάνει την ευθύνη ρα. Είσαι καλός εσύ. Τα σκέφτεσαι
του εαυτού του και ο ενήλικας του τα πράγματα. Δεν ξέρεις τι μπορεί
δίνει την ευκαιρία να δοκιμαστεί. να σου τύχει. Να σήμερα πχ έτυ-