Page 41 - mag_92
P. 41
της Χριστιάνας Κανδυλιώτη
«χαριτωμένα». Κι η Νεφέλη διαρκώς χος από το τελευταίο θρανίο. Το ρήμα
δαγκώνει τα χείλη της να μην του πει λύω στον Παρατατικό (έλυον δηλαδή)
καμία βαριά κουβέντα. Όχι ότι δεν του έχει δέσει το ρήμα ειμί σε όλους τους
χρειάζεται δηλαδή. Πάει καιρός που χρόνους και γελά καθώς αυτό προ-
την έχει βάλει στο μάτι. Είχε προηγηθεί σπαθεί να λυθεί. Μα τι συμβαίνει εδώ;
και μεγάλος καυγάς μεταξύ τους. Κι Η Νεφέλη έχει μείνει σαν άγαλμα! Έχω
από τότε… τρελαθεί; Από πού ξεφύτρωσαν όλα
Τουλάχιστον μετά έχει έκθεση. Η όαση αυτά;
μέσα στην έρημο! Ο φιλόλογος είναι Ντριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιν, ντριιιιιιιιν, ντριν,
διαμάντι! Με ενσυναίσθηση. Και φυ- ντριν, ντριν!
σικά καλλιτεχνικές ανησυχίες. Είναι κι
ο σκηνοθέτης της θεατρικής ομάδας. Η Νεφέλη στριφογυρίζει στο κρεβάτι
Εκεί που η Νεφέλη βρίσκει καταφύ- της ψάχνοντας να κλείσει το ξυπνητή-
γιο. Εκεί που κατάλαβε επιτέλους τι ρι του τηλεφώνου της. Ανοίγει τα μάτια
θέλει να γίνει στη ζωή της. Κι αντί να της και σκέφτεται «ευτυχώς ήταν όνει-
ασχολείται με αγωγή του λόγου, ιστο- ρο»! 41
ρία θεάτρου και παρεμφερή μαθήμα- Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα
τα, ασχολείται με Χημεία (παρόλο που και καταστάσεις δεν είναι συμπτωμα-
σαν μάθημα το αγαπά, ο Χημικός την τική. Καλή σχολική χρόνια σε όλους
έχει κάνει να μην θέλει καν να ακούει τους μαθητές και εκπαιδευτικούς.
για Χημεία), με Αγγλικά και με μαθη- 2021 κι όμως ακόμη όσοι «φτιάχνουν»
ματικά. Ωχ, αυτά τα μαθηματικά! Τι ατε- και «ξαναφτιάχνουν» το εκπαιδευτικό
λείωτη ύλη είναι αυτή. Σε λίγο θα ανα- σύστημα αποδεικνύουν καθημερινά
πτύξουν και τη θεωρία του χάους. Στο πως τελευταίο τους μέλημα είναι να
εξωτερικό αυτά τα κάνουν στο δεύτερο μορφώσουν τα παιδιά και να τα βοη-
έτος του Πανεπιστημίου . Μα είναι ποτέ θήσουν να ανοίξουν τα φτερά τους. Να
δυνατόν;
είναι καλά όλες οι φωτεινές εξαιρέσεις,
Κι ενώ όλες οι σκέψεις αυτές τριγυρνά- όλοι οι «Παπαδόπουλοι» φιλόλογοι που
νε στο μυαλό της, έχει φτάσει ήδη στην βλέπουν πιο βαθιά και αναπτύσσουν
τάξη της. Ανοίγει την πόρτα, αλλά εκεί αληθινή σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή.
την περιμένει μια δυσάρεστη έκπλη-
ξη! Ένα διάνυσμα είναι αγκαλιά με ένα Καληνύχτα Κεμάλ, ο κόσμος αυτός θα
ολοκλήρωμα και χοροπηδάνε πάνω αλλάξει μόνο με τέτοιους εκπαιδευτι-
στην έδρα. Η εξίσωση Cannizzaro τους κούς.
φωνάζει να κατέβουν κάτω αμέσως. ΥΓ: Ευχαριστώ από καρδιάς τον δικό
Ένας δορυφόρος τους κοιτάει ατάρα- μου φιλόλογο Παπαδόπουλο…