Page 15 - mag_111_
P. 15

της Κατερίνας Γεμελιάρη











                                    Για να γίνω πιο συγκεκριμένη απορώ γιατί δεν έχει


                                    γίνει σύνδεση της αγοράς εργασίας με την κορωνίδα


                                    της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που είναι τα λύκεια
 Αξιότιμε κε Υπουργέ Παιδείας,      της χώρας. Γιατί εξακολουθεί να απουσιάζει από το





                                    Λύκειο το μάθημα του επαγγελματικού προσανατολι-


                                    σμού και γιατί όποτε υπήρξε ήταν υποβαθμισμένο και


                                    λειτουργούσε ως συμπλήρωμα για το ωράριο των κα-


                                    θηγητών;



                                    Στη συνέχεια θα ήθελα να σας ζητήσω να εστιάσουμε


                                    από κοινού στα μαθήματα κατεύθυνσης ανθρωπιστι-                                             15


                                    κών επιστημών. Εκεί θα συναντήσουμε ένα κακογραμ-


                                    μένο βιβλίο ιστορίας, το οποίο αποτελούσε σχολικό


                                    εγχειρίδιο και για εμένα, να σας πληροφορήσω πως τε-


                                    λείωσα το σχολείο το 2004. Ζητάμε από τους μαθητές


                                    μας μια χρησιμοθηρική αντιμετώπιση της σύγχρονης


                                    ιστορίας του τόπου μας. Ζητάμε απλά να παπαγαλί-


                                    σουν έναν τεράστιο όγκο ύλης και δεν τους επιτρέ-


                                    πουμε να αντικαταστήσουν καμία από τις λέξεις του


                                    βιβλίου, το οποίο έχει από συντακτικά λάθη μέχρι και


                                    ιστορικές ανακρίβειες… Μήπως έχει έρθει η ώρα να


                                    δώσουμε στους μαθητές μας ένα καινούργιο βιβλίο, ένα


                                    εγχειρίδιο πολυμορφικό, με χάρτες, με σχήματα που θα
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20