Page 14 - mag_111_
P. 14
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΉΤΑ
ΜΙΑ ΦΩΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ
Αξιότιμε κε Υπουργέ Παιδείας,
Παίρνω το θάρρος να συντάξω την παρούσα επιστο-
λή έχοντας την πρόθεση να σας παρουσιάσω κάποιες
από τις αδυναμίες του εκπαιδευτικού μας συστήματος.
Είμαι καθηγήτρια φιλόλογος και απασχολούμαι στην
14 λεγόμενη «παραπαιδεία» από το 2008 μέχρι και σή-
μερα. Όλα αυτά τα χρόνια έχουν περάσει από τα «χέ-
ρια μου» αρκετοί μαθητές, οι περισσότεροι από αυτούς
κατάφεραν να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
και μεγαλύτεροι προσέκρουσαν στον πελώριο τοίχο της
ανεργίας, κάποιοι έφυγαν στο εξωτερικό και απορρο-
φήθηκαν εκεί σε θέσεις εργασίας που έχουν συνάφεια
με τα πτυχία τους και κάποιοι δουλεύουν περιστασιακά
ή και μόνιμα σε διαφορετικά επαγγέλματα. Αυτό σίγου-
ρα δεν το ακούτε πρώτη φορά από εμένα, εκείνο που
αναρωτιέμαι εγώ ως μια απλή καθηγήτρια είναι γιατί
εδώ και δεκαετίες υπάρχει αδιαφορία για την επίλυση
όλων αυτών των προβλημάτων.