Page 47 - mag_29
P. 47
της Ευτυχίας Αργυροπούλου
Ηθοποιός
πίσω στα θρανία
«Τίποτα δεν εξημερώνει τόσο τα ήθη και
δεν απομακρύνει απ' αυτά την αγριότητα,
όσο η σταθερή αφοσίωση στη σπουδή
των καλών τεχνών»
Οβίδιος
(Ρωμαίος ποιητής)
47
Ο Σεπτέμβρης είναι ο μή- να μη συμμερίζονται τον κόντρα σε γονείς, κοινωνία,
νας των αναμνήσεων (πρώ- ενθουσιασμό αλλά κατα- περιβάλλον (οικονομικό),
τη μέρα στο σχολείο), των λαβαίνουν τι εννοώ. Στην επιθυμούν να εκπαιδευτούν
αισθήσεων (το άρωμα της ενήλικη ζωή μας που εμείς σε ένα από τα πιο ενδιαφέ-
βροχής στο χώμα), των υποτίθεται ότι παίρνουμε ροντα και αβέβαια επαγγέλ-
ενάρξεων (μαθήματα κερα- τις αποφάσεις για κάθε νέο ματα, αυτό του Ηθοποιού.
μεικής), των αλλαγών, των μονοπάτι που επιθυμού- Ο ηθοποιός είναι ο καλλι-
αποφάσεων. Κάθε εποχή με να διασχίσουμε, αυτή η τέχνης που υποδύεται ένα
του χρόνου έχει ένα ιδιαί- εποχή αποτελεί την απόλυτη πρόσωπο θεατρικού, κινη-
τερο χρώμα, αλλά αυτή η ευκαιρία για νέες εξερευνή- ματογραφικού ή τηλεοπτι-
μελαγχολία που κουβαλά- σεις. κού έργου αποδίδοντας τα
ει το Φθινόπωρο και που Κάπως έτσι νιώθουν ή μάλ- διανοήματα, τα συναισθή-
είναι διάχυτη γύρω μας , λον θα έπρεπε να νιώθουν ματα και το χαρακτήρα του.
από τα χρώματα τη φύσης και όλα αυτά τα παιδιά που Ο ηθοποιός μελετά το ρόλο
έως αυτό το ανεξερεύνητο συρρέουν να γραφτούν σε που υποδύεται στο συγκε-
κενό μέσα μας μπορούν να κάποια σχολή της αρεσκεί- κριμένο έργο, απομνημο-
καταπολεμηθούν αν αντι- ας τους ή μη. Δε θα εξετά- νεύει το κείμενο και μέσα
κατασταθεί η νηνεμία της σουμε εδώ το εκπαιδευτικό από πολλές πρόβες και υπό
Αυγουστιάτικης καθημερι- σύστημα της τριτοβάθμιας την εποπτεία και τις οδηγί-
νότητας με έντονη δράση, εκπαίδευσης στη χώρα μας, ες του σκηνοθέτη προβαίνει
νέους στόχους, ενθουσια- όχι, απλά θα επικεντρω- σε διαδοχικές βελτιώσεις
σμό και προσπάθεια. θούμε σε όλους εκείνους ώστε να έχει την καλύτερη
Όσοι πάνε σχολείο ίσως τους νέους και τις νέες που δυνατή απόδοση και ερμη-