Page 47 - mag_29
P. 47

της Ευτυχίας Αργυροπούλου

                                                                                                          Ηθοποιός


















                      πίσω στα θρανία







                          «Τίποτα δεν εξημερώνει τόσο τα ήθη και


                         δεν απομακρύνει απ' αυτά την αγριότητα,

                             όσο η σταθερή αφοσίωση στη σπουδή


                                              των καλών τεχνών»

                                                                                                Οβίδιος

                                                                                   (Ρωμαίος     ποιητής)
                                                                                                                                47


               Ο Σεπτέμβρης είναι ο μή-            να μη συμμερίζονται τον             κόντρα σε γονείς, κοινωνία,
               νας των αναμνήσεων (πρώ-            ενθουσιασμό αλλά κατα-              περιβάλλον (οικονομικό),
               τη μέρα στο σχολείο), των           λαβαίνουν τι εννοώ. Στην            επιθυμούν να εκπαιδευτούν
               αισθήσεων (το άρωμα της             ενήλικη ζωή μας που εμείς           σε ένα από τα πιο ενδιαφέ-
               βροχής στο χώμα), των               υποτίθεται ότι παίρνουμε            ροντα και αβέβαια επαγγέλ-
               ενάρξεων (μαθήματα κερα-            τις αποφάσεις για κάθε νέο          ματα, αυτό του Ηθοποιού.
               μεικής),  των αλλαγών, των          μονοπάτι που επιθυμού-              Ο ηθοποιός είναι ο καλλι-
               αποφάσεων.  Κάθε εποχή              με να διασχίσουμε, αυτή η           τέχνης που υποδύεται ένα
               του χρόνου έχει  ένα ιδιαί-         εποχή αποτελεί την απόλυτη          πρόσωπο θεατρικού, κινη-
               τερο χρώμα, αλλά αυτή η             ευκαιρία για νέες εξερευνή-         ματογραφικού ή τηλεοπτι-
               μελαγχολία που κουβαλά-             σεις.                               κού έργου αποδίδοντας τα
               ει το Φθινόπωρο και που             Κάπως έτσι νιώθουν ή μάλ-           διανοήματα, τα συναισθή-
               είναι  διάχυτη  γύρω  μας  ,        λον θα έπρεπε να νιώθουν            ματα και το χαρακτήρα του.
               από τα χρώματα τη φύσης             και όλα αυτά τα παιδιά που          Ο ηθοποιός μελετά το ρόλο
               έως  αυτό το ανεξερεύνητο           συρρέουν να γραφτούν σε             που υποδύεται στο συγκε-
               κενό μέσα μας μπορούν να            κάποια σχολή της αρεσκεί-           κριμένο έργο, απομνημο-
               καταπολεμηθούν αν αντι-             ας τους ή μη. Δε θα εξετά-          νεύει το κείμενο και μέσα
               κατασταθεί  η νηνεμία  της          σουμε εδώ το εκπαιδευτικό           από πολλές πρόβες και υπό
               Αυγουστιάτικης  καθημερι-           σύστημα  της  τριτοβάθμιας          την εποπτεία και τις οδηγί-
               νότητας με έντονη δράση,            εκπαίδευσης στη χώρα μας,           ες του σκηνοθέτη προβαίνει
               νέους στόχους, ενθουσια-            όχι, απλά θα επικεντρω-             σε  διαδοχικές  βελτιώσεις
               σμό και προσπάθεια.                 θούμε σε όλους εκείνους             ώστε να έχει την καλύτερη
               Όσοι πάνε σχολείο ίσως              τους νέους και τις νέες που         δυνατή απόδοση και ερμη-
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52