Page 29 - mag_32
P. 29
στον Β_56
νονται στη μουσική με έναν τρόπο όπου και τα δυο μαζί
να φτιάχνουν ένα ισχυρό σύνολο.
Μετά από την πρώτη καταγραφή, δρώ λίγο σαν ''πο-
λυεργαλείο''. Συνθέτης, ενορχηστρωτής, προγραμματι-
στής, ηχολήπτης κ.α. Η προ-παραγωγή (pre-production)
είναι ένα βασικό στάδιο, όπου το κομμάτι υλοποιείται
εικονικά με τη χρήση της τεχνολογίας σε ένα όσο το δυ-
νατόν ρεαλιστικότερο "μοντέλο" όπου περνάει κι αυτό
τα δικά του φίλτρα μέχρι να οριστικοποιηθεί και να ΠΡοσωΠΙΚΗ ΔΙσΚογΡΑΦΙΑ
αποφασίσουμε ότι θα το υλοποιήσουμε σε πραγματικό
"χωροχρόνο". Πέρα από την καθαυτή δημιουργική δι-
αδικασία, είναι βεβαίως βασική και η επικοινωνία των
"καρπών" της με τους συνεργάτες μουσικούς κάτι που,
πολύ συχνά, επιφέρει πολλές εκπλήξεις και ανατροπές.
Επίσης, μιας και μιλάμε για την καθημερινότητα, ένα
σημαντικό μέρος του συνολικού χρόνου το αφιερώνω
τόσο στη μέλετη του πιάνου όσο και στην ανάγνωση
και προσωπική έρευνα και ανάλυση μουσικών έργων,
μουσικοθεωρητικών πηγών, βιβλίων και συγγραμά- tων ΑγγΕλων το ΚΡΑσΙ 29
των. Τέλος, πέρα από τα μουσικά, θεωρώ ότι τα πραγ-
ματα είναι άκρως ισορροπημένα κατά τα άλλα.
Β_56: Η δημοσιότητα, κάποιες φορές, απομακρύνει τους
φίλους και σας αποξενώνει. Το έχεις βιώσει σε κάποια ή
κάποιες στιγμές και με τους δικούς σου φίλους;
e.M.: Αν και δεν θα έλεγα ότι μέχρι στιγμής έχω ει-
σπράξει αυτό που λέτε, τη δημοσιότητα, σε κάποιο με-
γάλο βαθμό, παρ' όλα αυτά το έχω τοποθετημένο μέσα
μου σε μια ισχυρή βάση. Το τί κάνω στη δουλειά μου, ΠΕΡΙ ΜΠΑΖων ΚΑΙ
από την ίδια τη δουλειά έως και την όποια προβολή λοΙΠων ΑΠοΡΡΙΜΜΑτων
υπάρχει-θα υπάρξει, δεν έχει ουδεμία σχέση με το πως
δρω και συμπεριφέρομαι στις διαπροσωπικές μου επα-
φές. Άλλωστε η προβολή, δεν είναι προβολή για την
προβολή, είναι ένα εργαλείο για να επικοινωνήσουμε
τον κόπο μας, είναι ένα μέσο και -μόνο αυτό- για να πα-
ρουσιάσουμε το αποτέλεσμα μιας εξαιρετικά δύσκολης
αλλά και ριψοκίνδυνης δουλειάς, όπως αυτή του να δη-
μιουργείς πράγματα εκ του μη όντος και να προσπαθείς
να ''μιλήσεις'' μέσα από αυτά.
QUARK