Page 35 - mag_050
P. 35
της Κατερίνας Τζαβάρα
Μαγικές
ΔιαΔροΜές
ςτην τέχνη
έκδοσέισ διαπλουσ
Η Κατερίνα Τζαβάρα γεννή- σε σχολεία το πρόγραμμα που Η εκπαιδευτική σειρά βιβλί-
θηκε και ζει στη Θεσσαλονίκη. προτείνει μέσα από τα βιβλία ων για το σχολείο «Μαγικές
Είναι απόφοιτος του Αμερικα- της για την προώθηση της Διαδρομές στην Τέχνη» περι-
νικού Κολλεγίου ΑΝΑΤΟΛΙΑ, φιλαναγνωσίας και της προ- λαμβάνει 4 μικρούς τόμους-
αριστούχος του Παιδαγωγι- στασίας των Δικαιωμάτων του αφιερώματα σε σημαντικούς
κού Τμήματος Νηπιαγωγών Παιδιού, μέσα από την Τέχνη.
του Α.Π.Θ., του τμήματος Είναι μέλος του Ελλη- Έλληνες ζωγράφους (Σ. Βασι-
μετεκπαίδευσης στη Γενική νικού Τμήματος της ΙΒ- λείου, Ν.Χ.Γκίκας, Γ. Ιακωβί-
Αγωγή του Διδασκαλείου του ΒΥ(International Board on δης, Θεόφιλος Χατζημιχαήλ)
Α.Π.Θ. και καθηγήτρια αγγλι- Books for Young People)- Κύ- και φέρνει μαθητές και εκπαι-
κής γλώσσας, με σπουδές κλος του Ελληνικού Παιδικού
φωνητικής και πιάνου. Κατέ- Βιβλίου, της SCBWI (Society δευτικούς προσχολικής και
χει πιστοποιητικό κατάρτισης of Children's Book Writers and πρωτοσχολικής ηλικίας κοντά
στη Δημιουργική Γραφή και Illustrators) και αρθρογρα- στη ζωή και το έργο των σπου-
Εκπαίδευση από τη Δομή Δία φεί σε εκπαιδευτικά blogs και δαίων αυτών δημιουργών.
Βίου Μάθησης του Α.Π.Θ. Εί- ηλεκτρονικά έντυπα ποικίλης Περιλαμβάνει μια σύντομη
ναι κάτοχος μεταπτυχιακού ύλης.
διπλώματος από το Τμήμα εικονογραφημένη βιογραφία
Επιστήμης Φυσικής Αγωγής Από τις εκδόσεις βιβλιο- του ζωγράφου σαν παραμύθι,
και Αθλητισμού του Α.Π.Θ. ΔΙΑΠΛΟΥΣ έχουν εκδοθεί τέσσερα επιλεγμένα εικαστικά
με ειδίκευση στα προγράμ- τα έργα της: «Το δικό μας έργα που συνοδεύονται από
ματα φυσικής δραστηριότητας θέατρο».Mουσικο-θεατρι- 35
και αγωγής υγείας για παιδιά κές παραστάσεις για τα Χρι- κατάλληλες ερωτήσεις και
προσχολικής και σχολικής στούγεννα και το Καλοκαίρι προτεινόμενες δραστηριότητες
ηλικίας. -συλλογικό έργο-(2007) για τη δημιουργική αξιοποίη-
Εργάστηκε στην ιδιωτική εκ- «Με τους μήνες συντροφιά, σή τους στο σχολείο και πλού-
παίδευση ως νηπιαγωγός και ζωντανεύω τα παλιά». σιο πληροφοριακό και παιδα-
εμψυχώτρια θεατρικού παιχνι- Η Λαογραφία στο σχολείο
διού, όπου και εφάρμοσε τη -συλλογικό έργο-(2008) γωγικό υλικό.
μέθοδο Montessori, αποκτώ- «Μαγικές Διαδρομές στην
ντας και το αντίστοιχο τιμητι- Τέχνη». Έλληνες Ζωγράφοι
κό δίπλωμα και βρίσκεται στη και Ποιητές στο σχολείο-
δημόσια εκπαίδευση, σε θέ- Γ.Σεφέρης, Οδ. Ελύτης,
σεις διδακτικές και διοικητικές Γ.Δροσίνης, Κ.Παλαμάς, Γ.Ρί-
από το 1998. Από το 2007 ως τσος/Γ.Ιακωβίδης, Ν.Χ.Γκί-
το 2010 υπήρξε αποσπασμέ- κας, Σπ.Βασιλείου, Θεόφιλος
νη νηπιαγωγός στο Τμήμα Επι- Χατζημιχαήλ.(2010)
στημών Προσχολικής Αγωγής «Έχω ένα μήνυμα
και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. για όλα τα παιδιά της γης»
ως υπεύθυνη της Πρακτικής Τα Δικαιώματα του παιδιού.
Άσκησης των φοιτητών. (2011)
Σήμερα εργάζεται ως νηπιαγω- «Πού να απλώσω
γός και συγγραφέας παιδικών τόση αγάπη;» (2012),
και εκπαιδευτικών βιβλίων. «Πετάει ο γάιδαρος;»
Παραδίδει επιμορφωτικά σεμι- (2012)
νάρια Διδακτικής Μεθοδολογί- «Εγώ, για σένα» (2012),
ας και πρακτικών εφαρμογών «Το μυστήριο της παιδικής
της Τέχνης στην εκπαίδευση, βιβλιοθήκης» (2013)
για γονείς, φοιτητές και εκ- «Το μαγικό καπέλο
παιδευτικούς και παρουσιάζει της γιαγιάς μου» (2014)