Page 40 - mag_050
P. 40
παιδια & σχολειο
τητας και επικοινωνίας με τους μα- κνύονται ένα δυναμικό εργαλείο που
θητές τους. Ο καθηγητής σε κάθε πε- καθηγητής αναλαμβάνει την ευθύνη να
ρίπτωση οφείλει να εξασφαλίσει την διαμορφώσει ένα υποστηρικτικό πλαί-
ενεργητική συμμετοχή μέσω διδα- σιο μάθησης μέσω της χρήσης ειδικών
κτικών προσεγγίσεων που παρέχουν προγραμμάτων που στηρίζονται στις
ευκαιρίες στο μαθητή να συμμετάσχει ανάγκες των μαθητών έχοντας ένα
στην παραγωγή της γνώσης. Η παι- σαφή εκπαιδευτικό στόχο. Το ανιαρό
δαγωγική αυτή διαδικασία χρειάζε- μάθημα μετατρέπεται σε ευχάριστη
ται σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό διδακτική εμπειρία. Οι μαθητές μα-
που μεριμνά για τη συνεχή επιμόρφω- θαίνουν να εργάζονται συλλογικά, να
ση και που υποστηρίζει το σεβασμό επικοινωνούν και να διαπραγματεύ-
στην προσωπικότητα του παιδιού και ονται με τους συμμαθητές τους μέσω
χτίζει μια άμεση σχέση μαζί του. Επι- της διαδραστικής μάθησης.
πλέον, ο καθηγητής είναι σε θέση να
ενσκύψει στις αδυναμίες του μαθητή Εκτός από την κλασική μαθησιακή
δεδομένου ότι γνωρίζει τις δυνατότη- ώρα προσφέρετε και κάτι άλλο στους
τές του. Είναι σε θέση να οργανώσει μαθητές σας;
40 κατάλληλα και εξατομικευμένα το μά-
θημα προκειμένου να ανταποκριθεί Το κέντρο μας επιθυμεί να συνάψει
ο μαθητής στις εκάστοτε απαιτήσεις. ουσιαστικές σχέσεις με τους μαθητές
Βαθύτερος στόχος είναι ο μαθητής του με τη δημιουργία σχέσεων εμπι-
να μεταβεί από την αδυναμία στην στοσύνης και ασφάλειας. Έτσι λοιπόν,
αυτοδυναμία. εκτός από την κλασσική μαθησιακή
ώρα, προσφέρουμε τη δυνατότητα
Η σημερινή μορφή εκπαίδευσης εί- στους μαθητές να ψυχαγωγηθούν δι-
ναι πιο εύκολη για τα παιδιά λόγω αμέσου εκδηλώσεων όπως θεματικά
της εξοικίωσής τους με το διαδίκτυο; parties, προβολή ξένων ταινιών, εκ-
παιδευτικές δράσεις που άλλοτε σχε-
Η επαφή των παιδιών με το διαδί- τίζονται άμεσα την εκπαιδευτική διαδι-
κτυο, πλέον, γίνεται σε πολύ μικρή κασία κι άλλοτε μας χαλαρώνουν και
ηλικία κυρίως μέσω της χρήσης παι- μας διασκεδάζουν όλους προσφέρο-
χνιδιών που χρησιμοποιούν αγγλική ντας στιγμές γέλιου και αυθορμητι-
κατά κύριο λόγο ορολογία. Τα παιδιά σμού. Επιπλέον, οι μαθητές έχουν τη
βιωματικά, λοιπόν, έρχονται σε μια δυνατότητα να δανείζονται βιβλία είτε
πρώτη επαφή με την καινούρια γι αυ- μαθησιακού είτε λογοτεχνικού περιε-
τούς ξένη γλώσσα. Επομένως, στην χομένου και να τα μελετούν είτε στο
εκπαιδευτική διαδικασία το διαδί- κέντρο μας είτε κατόπιν συνεννοήσε-
κτυο και οι νέες τεχνολογίες αποδει- ως στο σπίτι.