Page 40 - mag_050
P. 40

παιδια & σχολειο











               τητας και επικοινωνίας με τους μα-                    κνύονται ένα δυναμικό εργαλείο που
               θητές τους. Ο καθηγητής σε κάθε πε-                   καθηγητής αναλαμβάνει την ευθύνη να

               ρίπτωση οφείλει να εξασφαλίσει την                    διαμορφώσει ένα υποστηρικτικό πλαί-
               ενεργητική συμμετοχή μέσω διδα-                       σιο μάθησης μέσω της χρήσης ειδικών
               κτικών προσεγγίσεων που παρέχουν                      προγραμμάτων που στηρίζονται στις
               ευκαιρίες στο μαθητή να συμμετάσχει                   ανάγκες  των  μαθητών  έχοντας  ένα
               στην παραγωγή της γνώσης. Η παι-                      σαφή εκπαιδευτικό στόχο.  Το ανιαρό

               δαγωγική αυτή διαδικασία χρειάζε-                     μάθημα  μετατρέπεται σε ευχάριστη
               ται σταθερό εκπαιδευτικό προσωπικό                    διδακτική εμπειρία. Οι μαθητές  μα-
               που μεριμνά για τη συνεχή επιμόρφω-                   θαίνουν να εργάζονται συλλογικά, να

               ση και που υποστηρίζει το σεβασμό                     επικοινωνούν και να διαπραγματεύ-
               στην προσωπικότητα του παιδιού και                    ονται με τους συμμαθητές τους μέσω
               χτίζει μια άμεση σχέση μαζί του. Επι-                 της διαδραστικής μάθησης.
               πλέον, ο καθηγητής είναι σε θέση να
               ενσκύψει στις αδυναμίες του μαθητή                    Εκτός από την κλασική μαθησιακή

               δεδομένου ότι γνωρίζει τις δυνατότη-                  ώρα προσφέρετε και κάτι άλλο στους
               τές του. Είναι σε θέση να οργανώσει                   μαθητές σας;
   40          κατάλληλα  και εξατομικευμένα το μά-


               θημα προκειμένου να ανταποκριθεί                      Το κέντρο μας επιθυμεί να συνάψει
               ο μαθητής στις εκάστοτε απαιτήσεις.                   ουσιαστικές σχέσεις με τους μαθητές
               Βαθύτερος στόχος είναι ο μαθητής                      του με τη δημιουργία σχέσεων εμπι-
               να μεταβεί από την αδυναμία στην                      στοσύνης και ασφάλειας. Έτσι λοιπόν,
               αυτοδυναμία.                                          εκτός  από  την  κλασσική  μαθησιακή

                                                                     ώρα, προσφέρουμε τη δυνατότητα
               Η σημερινή μορφή εκπαίδευσης εί-                      στους μαθητές να ψυχαγωγηθούν δι-
               ναι πιο εύκολη για τα παιδιά λόγω                     αμέσου εκδηλώσεων όπως θεματικά

               της εξοικίωσής τους με το διαδίκτυο;                  parties, προβολή ξένων ταινιών, εκ-
                                                                     παιδευτικές δράσεις που άλλοτε σχε-
               Η επαφή των παιδιών με το διαδί-                      τίζονται άμεσα την εκπαιδευτική διαδι-
               κτυο,  πλέον, γίνεται  σε πολύ μικρή                  κασία κι άλλοτε μας χαλαρώνουν και
               ηλικία κυρίως μέσω της χρήσης παι-                    μας διασκεδάζουν όλους προσφέρο-

               χνιδιών που χρησιμοποιούν αγγλική                     ντας στιγμές γέλιου και αυθορμητι-
               κατά κύριο λόγο ορολογία. Τα παιδιά                   σμού. Επιπλέον, οι μαθητές έχουν τη
               βιωματικά, λοιπόν, έρχονται σε μια                    δυνατότητα να δανείζονται βιβλία είτε

               πρώτη επαφή με την καινούρια γι αυ-                   μαθησιακού είτε λογοτεχνικού περιε-
               τούς ξένη γλώσσα. Επομένως, στην                      χομένου και να τα μελετούν είτε στο
               εκπαιδευτική διαδικασία  το διαδί-                    κέντρο μας είτε κατόπιν συνεννοήσε-
               κτυο και οι νέες τεχνολογίες αποδει-                  ως στο σπίτι.
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45