Page 19 - mag_050
P. 19
Συζήτηση με τον Β_56
τι πρέπει να πετυχαίνει. Και αν μη τι τόσο ως προς την ιστορία όσο και ως
άλλο, όσα ελαττώματα κι αν έχει το προς το λεξιλόγιο που χρησιμοποιώ.
εκπαιδευτικό μας σύστημα, εκτός από Ενίοτε στόχος μου είναι οι όλο και μι-
μαθησιακούς στόχους έχει και κοινω- κρότερες ηλικίες, παρόλο που έχω και
νικο-συναισθηματικούς. Τα αναλυτι- παραμύθια για αρκετά μεγάλα παιδιά.
κά προγράμματα βλέπουν τον μαθητή Από τα παραμύθια μου δεν θέλω τα
ως άνθρωπο, ως ολότητα και όχι ως παιδιά να μαθαίνουν κάτι, αποφεύγω
μηχανή αφομοίωσης πληροφοριών. τις διδακτικές ιστορίες. Προτιμώ να
Επομένως, μήπως εκεί πρέπει να ανα- βλέπουν κομμάτια της πραγματικότη-
ζητήσουμε τον τρόπο αξιολόγησης τας και να βγάζουν μόνα τους συμπε-
των εκπαιδευτικών; ράσματα. Συχνά, μπορούν να συμπλη-
ρώνουν ή να αλλάζουν την εξέλιξη,
Θέλετε να μας μιλήσετε για τα βιβλία μιας και σχεδόν πάντα το τέλος είναι
σας; ανοιχτό, σα να λέμε είναι ένα σημείο
καμπής που γίνεται μια αλλαγή και
Τα βιβλία μου, οι ιστορίες που γρά- κάτι καινούργιο είναι να έρθει.
φω και τα ποιήματα, είναι ένας άλλος Από την άλλη η ποίηση είναι ένα είδος 19
τρόπος να εκφραστώ. Ξεκίνησα να μουσικής και χορού λέξεων και εν-
γράφω όταν ξεκίνησα να διδάσκω. νοιών πάνω στη σελίδα, ένα παιχνίδι
Έγραφα ιστορίες για να κάνω το στην τροχιά τους χρόνου, στον μέσα
μάθημα πιο ενδιαφέρον. Αργότερα και έξω κόσμο. Γράφω πολύ περισσό-
υπήρξε η ανάγκη να πω κάτι μέσα από τερη ποίηση από ότι ιστορίες. Όμως
αυτές, χωρίς να έχω στο μυαλό μου έχει δημοσιευθεί και εκδοθεί περισ-
απαραίτητα ένα συγκεκριμένο κοινό σότερη λογοτεχνία για παιδιά, τέσσε-
ως αποδέκτη. Σε όλες τις ιστορίες ρις ιστορίες και ετοιμάζεται άλλη μία.
για παιδιά υπάρχει μεγάλη απλότητα Θα έρθει η ώρα της…
Διδασκαλία μαθηματικών - γεωμετρία [δ’ τάξη]
Συνδιδασκαλία δ’ & β’ δημοτικού με θέμα τη λογοτεχνία