Page 105 - mag_74
P. 105

της Λίλλυς Παπασπυροπούλου











               από το Νεορεαλισμό, δεν απέσπασαν                     πολύ μπροστά από τον καιρό του που
               τις διθυραμβικές κριτικές που χρόνια                  εντυπωσιάζει μέχρι σήμερα. Ο ίδιος

               αργότερα, οι μελετητές αυτού του Ζενέ                 είπε για το μίσος που ξεσήκωνε στη
               του σινεμά θα αποδώσουν στην ταινία.                  συντηρητική και αντιδραστική μερί-
               Ο πρόωρα και άδικα χαμένος μεγάλος                    δα των συμπατριωτών του: «Η κοινή

               δημιουργός, ποιητής και φιλόσοφος,                    γνώμη ξεσηκώνεται εναντίον μου με
               ανήσυχος, βλάσφημος  και ενοχλητι-                    ένα  απροσδιόριστο ρατσιστικό μίσος,

               κός,  πάντα σε ρήξη, αλλά μοναδικά                    το οποίο, όπως κάθε είδος ρατσισμού,
               ιδιοφυής, σημάδεψε με τα έργα του                     δεν έχει λογική».
               τον 20ο αιώνα, με μια νεωτερικότητα














                                                                                                                               105
   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110