Page 104 - mag_74
P. 104

ClassY    movies












               από μοναξιά, ο σκηνοθέτης βιώνει μια                  σαν το πινέλο και την παλέτα του ζω-
               φυσική, σχεδόν σαρκική εμπειρία».                     γράφου, αποδίδουν ή τροποποιούν την

               Η αισθητική αναζήτηση του Παζολίνι,                   πραγματικότητα που βάζει επί σκηνής.
               στοχεύει «στην καταγραφή της πραγ-                    Η ταινία (δεύτερο μέρος της ρωμαϊκής
               ματικότητας, μέσω της ίδια της πραγ-                  τριλογίας, το πρώτο είναι το «Ακατόνε»

               ματικότητας». Με άλλα λόγια, οι επι-                  και το τρίτο το « Ρικόττα») είχε χλιαρή
               λογές του καλλιτέχνη, υπαγορεύονται                   υποδοχή στη Μόστρα της Βενετίας,

               από την ιδιαίτερη ευαισθησία του, η                   το  1962,  όπου  προβλήθηκε:  το  θέμα
               ποιότητα του φιλμ, η θέση της κάμε-                   της πόρνης μητέρας, η ρομάνικη δι-
               ρας, η διάρκεια ενός πλάνου, ακριβώς                  άλεκτος και η απόσταση που έπαιρνε














   104
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109