Page 23 - mag_92
P. 23

readmagazine.gr











               επένδυση των πραγμάτων που                            πάρουμε το καλύτερο δυνατό

               μαθαίνουν. Λοιπόν, δεν είναι                          "χαρτί" που θα μας κάνει μετά

               δυνατόν να υπάρξει εκπαίδευ-                          να έχουμε το καλύτερο δυνα-

               ση.                                                   τό επάγγελμα ή να βγάλουμε τα


               Στη Γαλλία αλλάζουν τα εκ-                            περισσότερα δυνατά λεφτά.


               παιδευτικά προγράμματα κάθε                            Όσο υπάρχει αυτή η νοοτροπία,

               ένα  χρόνο  και  το  σύστημα  και                     θα υπάρχει μια συνεχής χειρο-

               τα  λοιπά  και  τα  λοιπά…  Κάθε                      τέρευση, όπως τη βλέπουμε

               υπουργός παιδείας αλλάζει και                         και σε χώρες όχι σαν την Ελ-

               κάθε χρόνο πάει και χειρότερα


               το πράγμα, γιατί; Γιατι δεν μπο-                      λάδα, αλλά σε μια χώρα όπως

               ρούν να αλλάξουν, ούτε είναι                          η Γαλλία, που έχει τεράστιες                               23

               ικανοί να σκεφτούν πού είναι                          ισχυρές παραδοσιακές δομές

               το πραγματικό πρόβλημα. Το                            από δέκα αιώνες και ιδίως στο

               πραγματικό πρόβλημα είναι αυ-                         θέμα της εκπαίδευσης, όπου


               τός  ο  έρωτας  των  παιδιών  για                     βλέπει κανείς τη συνεχή φθορά

               αυτόν που τους διδάσκει και γι’                       των Λυκείων, των Γυμνασίων,

               αυτά τα οποία διδάσκει, του δι-                       εκεί πέρα και των εκπαιδευτι-

               δάσκοντος για τα παιδιά και γι’                       κών και των μαθημάτων που


               αυτά  που  διδάσκει  ο  ίδιος  και                    διδάσκονται και των παιδιών

               της οικογένειας, η οποία επεν-                        και των οικογενειών. Και αυτό

               δύει όλα αυτά τα πράγματα.                            είναι όλο το κοινωνικοϊστορικό


               Για να υπάρξουν όλα αυτά πρέ-                         ρεύμα.

               πει να υπάρξει μια άλλη στάση


               απέναντι στη ζωή και στη γνώ-

               ση και όχι απλώς η στάση ότι

               πηγαίνουμε στο σχολείο για να
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28