Page 96 - mag_110
P. 96
ΚΙΝΉΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Γράφει ο Θωμάς Αθ. Αγραφιώτης
96
θένας διαφοροποιείται από τον άλλο» μεγάλο ενδιαφέρον στα πλαίσια των
(«Καραγκιόζης και Θέατρο: Οι ρίζες», παράλληλων βίων τους.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Π.Σ.Θ.Σ.: «Ένα Οι δυο τους συγκροτούν ένα κινηματο-
σπίτι για τον Καραγκιόζη», Νέα Ιωνία, γραφικό ζευγάρι, που εκείνη την επο-
Ιούνιος 2017). χή, δεν είχε ιδιαίτερη εμπορική επιτυ-
Αναφερόμενοι κατόπιν ειδικότερα χία, μολονότι η γενικότερη μεταξύ τους
στην κινηματογραφική δράση του Ντί- χημεία αποδίδει. Οι κινηματογραφικοί
νου Ηλιόπουλου, ξεκινάμε αναπόφευ- δρόμοι τους λοιπόν χωρίζουν: Ο μεν
κτα από την κοινή περίοδο έναρξης Φωτόπουλος γίνεται το μεγάλο κινη-
της κινηματογραφικής δράσης όλων ματογραφικό αστέρι της δεκαετίας του
των μεγάλων ονομάτων του ελληνικού 1950, ο δε Ηλιόπουλος ακολουθεί ιδι-
κινηματογράφου, δηλαδή από τα τέλη όμορφη πορεία.
της δεκαετίας του 1940: Η πρώτη του Ο Ηλιόπουλος παίζει σε πολλές και
ταινία φέρεται να είναι η άγνωστη και ονομαστές ταινίες κατά τη διάρκεια της
χαμένη «Μαντάμ Σουσού» στο πλάι δεκαετίας του 1950, έχοντας ήδη ξε-
του Βασίλη Λογοθετίδη και του Μίμη χωρίσει στις «Εκατό χιλιάδες λίρες»
Φωτόπουλου. Η κινηματογραφική συ- («Πω, πω! Τι μου θυμίζετε τώρα!»,
νύπαρξη του Ηλιόπουλου με τον Μίμη σχολίαζε ο ίδιος. «Ήταν η πρώτη μου
Φωτόπουλο, όπως και η αντίστοιχη ταινία!») στα τέλη της δεκαετίας του
θεατρική τους συνύπαρξη, έχει πολύ 1940 ως πρωταγωνιστής πέρα από τη