Page 22 - mag_09
P. 22

ΜΟΥΣΊΚΗ

               Bασίλης Φλώρος στις όχθες της αυγής















               έκφραση θα δημιουργήσει νέο «σκηνικό»                Όταν τελειώσει το «ταξίδι της συναυλίας»
               που δεν το έχουμε σκεφτεί;                           σβήσουν τα φώτα και ο καλλιτέχνης γίνει

               Β.Φ. : Μου προκαλεί πραγματικά μεγάλη θλίψη          ξανά ο γείτονας της διπλανής πόρτας πως
               να βλέπεις να κλείνουν η μία επιχείρηση μετά         θα κρίνει πετυχημένη τη βραδιά; Από τη
               την άλλη. Να βλέπεις ανθρώπους να χάνουν             συμμετοχή του κόσμου στο ταξίδι; Ή από

               τη δουλειά τους. Έτσι ακριβώς και με τις μου-        τον αριθμό της προσέλευσης;
               σικές σκηνές. Ειδικά εκείνες που λειτουργού-         Β.Φ. : Θα συμφωνήσω απόλυτα με το θέμα
               σαν ως στέκια. Κατά τη γνώμη μου ζούμε μία           που θίγετε στην πρώτη ερώτησή σας. “Τα
               βίαιη προσαρμογή προς τα κάτω. Αυτό αφορά            φώτα κρύβουν ξόβεργες κι απόχες τα
               του χώρους, τα μεροκάματα των μουσικών,              στολίδια...”. Σε κάθε ζωντανή εμφάνιση, αν

               την ποιότητα των παραγωγών. Το νέο σκηνικό           καταφέρνει το έργο μου να βρίσκει μία ψυχή
               όπως διαμορφώνεται, φαίνεται πάντως ότι θα           είναι σημαντικό. Το θέμα δεν είναι ποσοτικό
               έχει περισσότερες δυσκολίες, αλλά και περισ-         αλλά ποιοτικό. Πόσες φορές έτσι κι αλλιώς

   22          σότερη αλήθεια.                                      συμβαίνει σε μία συναυλία να υπάρχει χάσμα






                                                       ❝       Τα φώτα



                                                              κρύβουν ξόβεργες
                                                              κι απόχες τα στολίδια...
                                                                                                                ❞




















                                                                                                                                 © PHOTO ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27