Page 34 - mag_22
P. 34

ΘΕΑΤΡΟ                                       της Ευτυχίας Αργυροπούλου




               Το Γυμνό στην Τέχνη








                                                                                       Λαμπέτη, σε σκηνοθεσία
                                                                                       και κείμενο – διασκευή, του
                                                                                       αντίπαλου διδύμου, Μιχάλη
                                                                                       Ρέππα – Θανάση Παπαθα-
                                                                                       νασίου,  και  με  πρωταγωνι-
                                                                                       στές τον Κώστα Κόκλα, το
                                                                                       Θανάση Ευθυμιάδη, τον Κώ-
                                                                                       στα  Ευριπιώτη  κ.α.  έχουμε
                                                                                       την ευκαιρία να τους δούμε
                                                                                       γυμνούς επί σκηνής όλους,
                                                                                       από τον πιο νεότερο έως τον
                                                                                       πιο ώριμο. Εδώ η δικαιολο-
                                                                                       γία του γυμνού έρχεται από
                                                                                       το ίδιο το σενάριο, αφού οι
                                                                                       άντρες του έργου γδύνονται
                                                                                       σε μια προσπάθεια να μαζέ-
               «Θύμισε μου γιατί ήρθαμε εδώ;» Θέατρο ΒΑΦΕΙΟ – Λ. Καραλής
                                                                                       ψουν χρήματα.
   34          γκη είσπραξης. Οι ισορροπί-         μάντη» σε κείμενο-σκη-              Στο Θέατρο ΒΑΦΕΙΟ –
               ες όπως σε πολλά πράγματα           νοθεσία των Αλέξανδρου              Λάκης Καραλής, στο έργο
               στη ζωή είναι λεπτές και ουκ        Ρήγα – Δημήτρη Αποστόλου            «Θύμισέ μου γιατί ήρ-
               ολίγες φορές δεν έχουν κρα-         και με πρωταγωνίστριες αρ-          θαμε εδώ;»  του  Βασίλη
               τηθεί. Σίγουρα βρισκόμαστε          κετά  ώριμες  γυναίκες  και         Τσιγκριστάρη και σε σκη-
               σε μια εποχή που η υπερέκ-          καταξιωμένες       ηθοποιούς        νοθεσία Σταμάτη Πατρώνη,
               θεση  του  ανθρωπίνου  σώ-          όπως  Ελένη  Καστάνη,  Χρύ-         βρίσκουμε 8 νέους ηθοποι-
               ματος δε του έχει αφαιρέσει         σα Ρώπα, Ναταλία Δραγού-            ούς, γυναίκες και άντρες
               μόνο σε ενοχή αλλά και σε           μη, Σοφία Βογιατζάκη, Τζέ-          να γδύνονται επί σκηνής
               γοητεία. Η απόσταση από το          συ Παπουτσή κ.α.  Παρ’ ότι          και να παραμένουν γυμνοί
               αίσθημα του προπατορικού            στο εν λόγω έργο όλες οι            καθ’ όλη τη διάρκεια της πα-
               αμαρτήματος έως την από-            ηρωίδες εμφανίζονται μόνο           ράστασης.  Πως άλλωστε
               λυτη απελευθέρωση είναι             ντυμένες, η φωτογράφηση             θα μπορούσαν να κάνουν
               τόσο μεγάλη όσο και μικρή.          για την προώθηση της παρά-          διαφορετικά αφού ο συγ-
               Οξύμωρο μα πραγματικό,              στασης  τις  απεικόνιζε  όλες       γραφέας του έργου έχει το-
               αφού ακόμα και οι πιο που-          γυμνές. Πέρα από το προφα-          ποθετήσει τη δράση σε μια
               ριτανικές κοινωνίες παρου-          νές, υπήρξε η καλλιτεχνική          παραλία γυμνιστών.
               σιάζουν έντονα δείγματα έκ-         εξήγηση του ότι όλες αυτές          Τρεις πετυχημένες παρα-
               θεσης του γυμνού.                   οι γυναίκες προβάλλουν επί          στάσεις ενδεικτικά παρα-
               Αν έρθουμε στο σήμερα και           σκηνής τη βαθύτερη, γυμνή           δείγματα δικαιολογημένου
               μάλιστα στη φετινή θεατρι-          αλήθεια τους.                       ή μη γυμνού.
               κή σεζόν θα συναντήσουμε            Στο  «Άντρες έτοιμοι για            Τελικά το γυμνό απελευθε-
               όλες τις εκφάνσεις του γυ-          όλα»  άλλη μια πετυχημέ-            ρώνει ή προκαλεί;
               μνού. Έχουμε το έργο  «Οι           νη παράσταση της χρονιάς,           Αποτελεί αναγκαιότητα ή
               Φόνισσες της Παπαδια-               που  ανεβαίνει  στο  Θέατρο         τέχνασμα;
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39