Page 34 - mag_22
P. 34
ΘΕΑΤΡΟ της Ευτυχίας Αργυροπούλου
Το Γυμνό στην Τέχνη
Λαμπέτη, σε σκηνοθεσία
και κείμενο – διασκευή, του
αντίπαλου διδύμου, Μιχάλη
Ρέππα – Θανάση Παπαθα-
νασίου, και με πρωταγωνι-
στές τον Κώστα Κόκλα, το
Θανάση Ευθυμιάδη, τον Κώ-
στα Ευριπιώτη κ.α. έχουμε
την ευκαιρία να τους δούμε
γυμνούς επί σκηνής όλους,
από τον πιο νεότερο έως τον
πιο ώριμο. Εδώ η δικαιολο-
γία του γυμνού έρχεται από
το ίδιο το σενάριο, αφού οι
άντρες του έργου γδύνονται
σε μια προσπάθεια να μαζέ-
«Θύμισε μου γιατί ήρθαμε εδώ;» Θέατρο ΒΑΦΕΙΟ – Λ. Καραλής
ψουν χρήματα.
34 γκη είσπραξης. Οι ισορροπί- μάντη» σε κείμενο-σκη- Στο Θέατρο ΒΑΦΕΙΟ –
ες όπως σε πολλά πράγματα νοθεσία των Αλέξανδρου Λάκης Καραλής, στο έργο
στη ζωή είναι λεπτές και ουκ Ρήγα – Δημήτρη Αποστόλου «Θύμισέ μου γιατί ήρ-
ολίγες φορές δεν έχουν κρα- και με πρωταγωνίστριες αρ- θαμε εδώ;» του Βασίλη
τηθεί. Σίγουρα βρισκόμαστε κετά ώριμες γυναίκες και Τσιγκριστάρη και σε σκη-
σε μια εποχή που η υπερέκ- καταξιωμένες ηθοποιούς νοθεσία Σταμάτη Πατρώνη,
θεση του ανθρωπίνου σώ- όπως Ελένη Καστάνη, Χρύ- βρίσκουμε 8 νέους ηθοποι-
ματος δε του έχει αφαιρέσει σα Ρώπα, Ναταλία Δραγού- ούς, γυναίκες και άντρες
μόνο σε ενοχή αλλά και σε μη, Σοφία Βογιατζάκη, Τζέ- να γδύνονται επί σκηνής
γοητεία. Η απόσταση από το συ Παπουτσή κ.α. Παρ’ ότι και να παραμένουν γυμνοί
αίσθημα του προπατορικού στο εν λόγω έργο όλες οι καθ’ όλη τη διάρκεια της πα-
αμαρτήματος έως την από- ηρωίδες εμφανίζονται μόνο ράστασης. Πως άλλωστε
λυτη απελευθέρωση είναι ντυμένες, η φωτογράφηση θα μπορούσαν να κάνουν
τόσο μεγάλη όσο και μικρή. για την προώθηση της παρά- διαφορετικά αφού ο συγ-
Οξύμωρο μα πραγματικό, στασης τις απεικόνιζε όλες γραφέας του έργου έχει το-
αφού ακόμα και οι πιο που- γυμνές. Πέρα από το προφα- ποθετήσει τη δράση σε μια
ριτανικές κοινωνίες παρου- νές, υπήρξε η καλλιτεχνική παραλία γυμνιστών.
σιάζουν έντονα δείγματα έκ- εξήγηση του ότι όλες αυτές Τρεις πετυχημένες παρα-
θεσης του γυμνού. οι γυναίκες προβάλλουν επί στάσεις ενδεικτικά παρα-
Αν έρθουμε στο σήμερα και σκηνής τη βαθύτερη, γυμνή δείγματα δικαιολογημένου
μάλιστα στη φετινή θεατρι- αλήθεια τους. ή μη γυμνού.
κή σεζόν θα συναντήσουμε Στο «Άντρες έτοιμοι για Τελικά το γυμνό απελευθε-
όλες τις εκφάνσεις του γυ- όλα» άλλη μια πετυχημέ- ρώνει ή προκαλεί;
μνού. Έχουμε το έργο «Οι νη παράσταση της χρονιάς, Αποτελεί αναγκαιότητα ή
Φόνισσες της Παπαδια- που ανεβαίνει στο Θέατρο τέχνασμα;