Page 31 - mag_22
P. 31

της Ευτυχίας Αργυροπούλου




               Η                  δημιουργεί       γνεσθαι γέμισε με παραστά-          κέρδισε δικαίως χειροκρο-
                        γυμνή θέα ενός σώ-
                        ματος
                                                   σεις σταθμούς που είχαν ως
                                                                                       τήματα όταν έσκισε τα ρού-
                        αμηχανία στο θεατή
                                                                                       ως Ηλέκτρα στην Επίδαυ-
               του. Πολύ περισσότερο δε,           σημείο αναφοράς το γυμνό.           χα της και έμεινε ολόγυμνη
                                                   Όπως  συνέβη  καταρχήν  με
               όταν το σώμα που κοιτάμε            τον Μηνά Χατζησάββα ως              ρο, μπροστά σε 21.000
               είναι το δικό μας. Το ότι δεν       λασπωμένο και ματωμένο              θεατές. Άλλωστε το γυμνό,
               αισθανόμαστε άνετα όταν             Διόνυσο στις  «Βάκχες» το           ήταν το τελευταίο πράγμα
               αντικρίζουμε έστω και ημί-          1997, τον  Στράτο Τζώρ-             που την απασχολούσε «Δεν
               γυμνο το σώμα μας, οφεί-            τζογλου στο «Πορτρέτο               έχω κανένα πρόβλημα με το
               λετε στην υπερβολική σημα-          του Ντόριαν Γκρέι», τον             γυμνό. Κυριαρχεί στη σκέψη
               σία που δίνουμε σε κάποιες          Γιώργο Κιμούλη στον «Ρι-            μου το πώς θα ντυθώ, θα μπω
               ατέλειές του, αλλά και στην         χάρδο τον Γ’», τον Από-             στο πετσί του όποιου ρόλου
               ενοχική σχέση που έχουμε            στολο Γκλέτσο στη  «Συ-             κι όχι το πώς θα τον γδυθώ»,
               μαζί του. Από το πιο καλογυ-        νάντηση» ή τον  Αργύρη              είχε είπε η ίδια.
               μνασμένο σώμα έως το πιο            Ξάφη να φτύνει το μόριο             Το 2011 μια μικρή διαφά-
               πλαδαρό, η αντίδρασή μας            του στο  «Shopping and              νεια ήταν το μόνο που προ-
               είναι η ίδια, να θέλουμε να         fucking». Ενώ ο Μιχάλης             στάτευε την Γιουλίκα Σκα-
               ρίξουμε κάτι πάνω του, να           Θεοφάνους          υποδύθηκε        φιδά –  φρέσκια από την
               το σκεπάσουμε. Βλέπε Προ-           το σώμα, στο απόλυτο γυ-            φήμη που απέκτησε λόγω της
               πατορικό Αμάρτημα.                  μνό, ύμνος στο ανθρώπινο            τηλεοπτικής σειράς του Mega
               Σε  αντίθεση με τα παραπά-          σώμα, την  «Πρώτη Ύλη»              «Το Νησί» –  και τα μάτια
               νω λειτουργεί η Τέχνη, που          του Δημήτρη Παπαϊωάννου             του κοινού στον  «Κόκκινο
               σε οποιαδήποτε μορφή της,           που συμμετείχε στο Φεστι-           Βράχο» του  Γρηγορίου                    31
               ζωγραφική, γλυπτική, θέα-           βάλ Αθηνών το 2013.                 Ξενόπουλου που ανέβηκε
               τρο,  ποίηση,  προβάλλει  και       Οι  γυναίκες  εκπρόσωποι            από το Εθνικό Θέατρο. Μια
               εξυμνεί το ανθρώπινο σώμα.          της τέχνης δεν πήγαν πίσω.          συγκλονιστική ιστορία για
               Το γυμνό σώμα στο ελληνι-           Το 2008, στην παράστα-              το πώς ένας ξάδελφος μετα-
               κό θέατρο, για παράδειγμα,          ση του  Πήτερ Στάιν που             τρέπει την πρωταγωνίστρια
               δεν είναι κάτι καινούργιο.          προετοιμάζονταν  επί  δύο           από κοριτσάκι σε γυναίκα.
               Ο  Αν. Βουτσινάς υπήρξε             έτη  και  αποτελούσε  το  τε-       Επίσης το 2011 η Δήμητρα
               από τους πρωτεργάτες του,           λευταίο τόλμημα του  Νί-            Ματσούκα δηλώνει σχετι-
               με  τη  γυμνόστηθη  «Ελένη»         κου Κούρκουλου, ως                  κά με την γυμνή σκηνή της
               του στην Επίδαυρο το 1982.          Διευθυντή του Εθνικού, η            στο  «Μια πορνογραφική
               Από εκεί και πέρα σα να             Στεφανία Γουλιώτη, η                σχέση» στο οποίο πρωτα-
               άνοιξε ο ασκός του Αιόλου           ταλαντούχα εκπρόσωπος               γωνιστεί μαζί με τον Στέλιο
               και το ελληνικό θεατρικό γί-        της urban culture σκηνής            Μάινα: «Το γυμνό το ζητάει



















                                                                      «Πρώτη Ύλη»  του Δημήτρη Παπαϊωάννου
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36