Page 58 - mag_38
P. 58
ΜΙΚΡΕσ ΙσΤΟΡΙΕσ
Αλλά ας πάρω τα πράγ- ― Τι να κάνει; άλλο. Αφού ζωγραφίζεις
ματα από την αρχή. Εγώ ― Να παίζουν, να κάνουν τόσο όμορφα!
να δουλεύω στον υπολο- κούνια ή κάτι άλλο. Ό,τι Κάπως συνήλθε. Εγώ
γιστή μου κι εκείνη από θέλεις… Αυτά που παίζεις γύρισα στη δουλειά μου.
δίπλα να με πιλατεύει στην παιδική χαρά, στο Μετά από λίγο μου ήρθε
όπως το συνηθίζει. Από σχολείο σου… (νηπια- με το καινούριο της σχέ-
περιέργεια και διάθεση γωγείο πάει αλλά το λέμε διο. Παρόμοιο με το
συμμετοχής σε κάτι που σχολείο) Αλλά να πας πρώτο. Πέντε παιδάκια.
της φαίνεται μαγικό. στην κουζίνα. Ένα να κάνει σχοινάκι,
― Τι κάνεις; με ρωτάει. ― Και θα τα κάνεις εξώ- ένα να κάνει κούνια,
― Ζωγραφίζω κάτι παι- φυλλο; άλλο να κάνει κουτσό,
δάκια… Για ένα εξώφυλ- ― Θα δούμε…, αόριστη άλλο τσουλήθρα και το
λο βιβλίου. η απάντησή μου. πέμπτο να κρατάει μια
― Να δω πώς τα κάνεις; Έφυγε και πήγε στην κου- μπάλα ή κάτι τέτοιο. Όλα
― Να δεις… Κάτσε στο ζίνα. Μετά από κάμπο- χαμογελαστά. Μου το
σκαμνί. ση ώρα ακούω φωνές, έδειξε με δισταγμό. Σαν
― Να κάνω κι εγώ; κλαυθμούς και οδυρμούς. να έδινε εξετάσεις. Είχε
58
Έχει ήδη κάνει μια από- Πήγα μέσα να δω τι είχε το τρακ του επαγγελματία
πειρα ζωγραφικής με το γίνει. που παρ’ όλο που πιστεύ-
ποντίκι στην οθόνη και ― Μουτζουρώθηκε! ει στην αξία του, ξέρει
της άρεσε. Αλλά τώρα Εδώ! Θα το σκίσω! κιόλας ότι το «μ’ αρέσει»
έχω δουλειά. Ήταν θυμωμένη κι απα- και το «δεν μ’ αρέσει» δεν
― Να κάνεις. Πάρε χαρ- ρηγόρητη. Είχε περάσει στηρίζονται σε αντικειμε-
τιά, μαρκαδόρους και πολλές φορές με έναν νικά κριτήρια.
πήγαινε μέσα. Στο τραπέζι σκούρο μαρκαδόρο ένα ― Πολύ όμορφο είναι,
της κουζίνας… σημείο και το χαρτί είχε της είπα. Είδες; Αλλά
― Εδώ θέλω, στον υπο- μουλιάσει. Η γυναίκα να το βάλουμε πλάι πλάι
λογιστή σου… Θέλω να μου να προσπαθεί να την και με το προηγούμενο,
κάνω κι εγώ ένα εξώφυλ- παρηγορήσει. να δούμε ποιο είναι πιο
λο. ― Να μην το σκίσεις, της όμορφο… Ή σε ποια ση-
― Όχι τώρα. Τώρα δου- είπα. Ξέρεις πόσες φορές μεία είναι όμορφο αυτό
λεύω και πρέπει να τε- μου έχουν μουτζουρω- και σε ποια το πρώτο.
λειώσω αυτό που κάνω. θεί εμένα σχέδια; Δεν Αλλά και το μουτζουρω-
― Και πώς να κάνω το τα σκίζω. Φτιάχνω άλλο. μένο, που ήθελες να το
εξώφυλλο με το χαρτί και Και προσέχω. Και προ- σκίσεις, εμένα μου αρέσει
τους μαρκαδόρους; σπαθώ να είναι καλύτερο πολύ.
― Να ζωγραφίσεις μερι- από το πρώτο. Κι αν δεν Ικανοποιήθηκε.
κά παιδάκια που το καθέ- σ’ αρέσει να κάνεις αυτό ― Θα τα κάνεις εξώφυλ-
να να κάνει κάτι. που σου είπα, φτιάξε κάτι λο;