Page 47 - mag_53
P. 47

της Μαράννας Κουμαριανού























                                                                               Σύντομο βιογραφικό
                                                                               & εκδοτικό έργο



                                                                       Γεννήθηκα  στην  Ουαλία  (1980)  και
               αυτό και να είναι αποτελεσματικά.                       μεγάλωσα κοντά στη θάλασσα. Τε-
               Το να φτιάχνει ένα παιδί το δωμάτιό του,                λειώνοντας το σχολείο συνειδητο-
               για παράδειγμα, είναι κάτι που εμείς θε-                ποίησα  ότι  αγαπώ  τα  παιδιά  κι  έτσι
               ωρούμε δεδομένο, συχνά το κάνουμε                       αποφάσισα να γίνω δασκάλα ώστε να
               εμείς αντί για τα παιδιά και μετά γκρινιά-              είμαι κοντά τους. Εργάζομαι στοχοκε-

               ζουμε που είναι ακατάστατα και ασυνε-                   ντρικά με μια διδασκαλία που απευθύ-
               πή. Αν το βλέπαμε αλλιώς; Αν αυτό το                    νεται σε όλη την τάξη αλλά και στις
               κάναμε παιχνίδι; Πώς θα ακουγόταν σε                    ανάγκες του κάθε μαθητή χωριστά.

               ένα παιδί η φράση (με χαρά και πίστη ότι                Παράλληλα αγαπώ και τις ιστορίες, τα                     47
               αυτό  είναι  εφικτό)  «Μόλις  μαζέψεις  το              παραμύθια και την ποίηση. Τα συνδυ-
               δωμάτιό σου, θα σου φτιάξω το μπέρ-                     άζω όλα ώστε να μπορώ να πετυχαίνω
               γκερ που μου ζήτησες!». Δεν είναι ένας                  πιο όμορφη επιβίωση για εμένα, το
               στόχος! Με τη στάση αυτή, δεν βρίσκω ή                  περιβάλλον μου και τους άλλους.

               δίνω νόημα σε κάτι και χαίρομαι με αυτό!                Έχουν εκδοθεί τέσσερα βιβλία για παι-
               Γιατί, λοιπόν, να μην επιδιώκουμε έναν                  διά («Η συντροφιά του λόφου», εκδ.
               τέτοιο τρόπο;                                           Παρρησία 2013, «θάλασσα, πες μου»

                                                                       εκδ. Παρρησία 2014, «Μια αλλιώτικη
               Είναι ευτυχία να έχουμε στόχους και να                  ημέρα στη σχολή χορού» εκδ. Κόκκι-
               ακολουθούμε την πορεία προς την υλο-                    νη Κλωστή Δεμένη 2015, «Ένα ξεχω-
               ποίησή τους. Είναι ευτυχία, αντί για προ-               ριστό δώρο» εκδ. Μίνωας 2016) και
               βλήματα και δυσκολίες, να βλέπουμε το                   έχουν δημοσιευθεί ποιήματα σε ηλε-

               καθετί ως ένα παιχνίδι όπου κάτι έχου-                  κτρονικά και έντυπα περιοδικά και ποι-
               με και θέλουμε να πετύχουμε. Τα παιδιά                  ητικές ανθολογίες.
               είναι μες τον ενθουσιασμό για το καθετί                 Γράφω παρουσιάσεις βιβλίων για παι-

               που κάνουν κι εμείς μπορούμε να τα μι-                  διά  δημοτικού  στον  «Μαγικό  κόσμο
               μηθούμε υιοθετώντας την ίδια στάση σε                   του παιδικού βιβλίου», και συμμετέχω
               όσα κάνουμε και τότε η ζωή μας θα είναι                 ως  επιμορφώτρια  σε  σεμινάρια  και
               πιο όμορφη. Θα είναι παιχνίδι!                          ημερίδες εκπαιδευτικών.



                                                                                        Μαριάννα Κουμαριανού
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52