Page 40 - mag_57
P. 40

πΑΙΔΙΑ & σΧοΛεΙο


                      Γράψε καρδιά μου

                το δικό σου παραμύθι...




               Τα παραμύθια που σκαρφίζονται τα
               παιδιά μαζί με τους γονείς και τους
               δασκάλους τους ξεπερνούν σε φα-

               ντασία και ενδιαφέρον ακόμη και τις
               τηλεοπτικές ιστορίες! Αυτό που χρει-
               άζεται είναι να αφήσουμε τη φαντασία                  παραμύθι και τον βάζουμε σε περιπέ-
               μας ελεύθερη και να ακολουθήσουμε                     τειες! προσθέτουμε κι έναν βοηθό με
               μερικά συγγραφικά κόλπα, όπως κάθε                    υπερφυσικές ιδιότητες δίπλα του για

               καλός παραμυθάς.                                      να τον βοηθάει στα δύσκολα, τους βά-
               «Μια φορά κι έναν καιρό…», αρχίζει                    ζουμε σε αντιπαράθεση με έναν αντι-
               η ιστορία ακόμη και μέσα σε ένα αυτο-                 παθητικό ή αστείο ήρωα (που μπορεί

               κίνητο σταματημένο στο φανάρι ή την                   να μοιάζει με τον παράξενο γείτονα,
               ώρα που ξεκουραζόμαστε στον κανα-                     τον φωνακλά δάσκαλο ή τον τρομακτι-
               πέ του σπιτιού μας ή ακόμη καλύτερα                   κό οδοντίατρο…) και φροντίζουμε η
               λίγο πριν κοιμηθούν τα παιδιά! εφευ-                  ιστορία μας να έχει ανατροπές, χιού-
               ρίσκουμε έναν φανταστικό ήρωα, ή                      μορ, αγωνία και δράση!

               κάποιον από ένα αγαπημένο κόμικ ή                     Ανακατεύουμε σκόρπιες καρτέλες με
   40                                                                λέξεις που θα μας πει η μαμά, ο μπα-

                                                                     μπάς και τα αδέρφια μας μέσα σε ένα

                                                                     κουτάκι.  Κάθε  λέξη  που  «τραβάμε»
                                                                     πρέπει να ενωθεί με τις υπόλοιπες για
                                                                     να γίνουν παρέα. Χτίζουμε σιγά-σιγά
                                                                     ένα παραμύθι και το ζωγραφίζουμε.
                                                                     Παίρνουμε ήρωες από διαφορετικά

                                                                     παραμύθια και τους ανακατεύουμε
                                                                     φτιάχνοντας ένα αστείο, καινούργιο
                                                                     παραμύθι με την Κοκκινοσκουφίτσα

                                                                     που είχε συμμαθητή τον Παπουτσωμέ-
                                                                     νο Γάτο και μια μέρα που επέστρεφαν
                                                                     από το σχολείο στο δάσος εμφανίστη-
                                                                     κε ο Κάπτεν Χουκ και τους απήγαγε!
                                                                     Ποιος θα τους φέρει πίσω; Ο Πινόκιο

                                                                     ή ο Σούπερμαν;
                                                                     Δίνουμε μια ζωγραφιά στη μαμά, μετά
                                                                     τη συνεχίζει ο μπαμπάς, μετά ο παπ-

                                                                     πούς και η γιαγιά, μετά η δασκάλα /
                                                                     ο δάσκαλός μας στο σχολείο και μετά
                                                                     την ολοκληρώνουν τα παιδιά. Βάλτε
                                                                     στη  σειρά  τις  ζωγραφιές  και  φτιάξτε
   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45