Page 40 - mag_57
P. 40
πΑΙΔΙΑ & σΧοΛεΙο
Γράψε καρδιά μου
το δικό σου παραμύθι...
Τα παραμύθια που σκαρφίζονται τα
παιδιά μαζί με τους γονείς και τους
δασκάλους τους ξεπερνούν σε φα-
ντασία και ενδιαφέρον ακόμη και τις
τηλεοπτικές ιστορίες! Αυτό που χρει-
άζεται είναι να αφήσουμε τη φαντασία παραμύθι και τον βάζουμε σε περιπέ-
μας ελεύθερη και να ακολουθήσουμε τειες! προσθέτουμε κι έναν βοηθό με
μερικά συγγραφικά κόλπα, όπως κάθε υπερφυσικές ιδιότητες δίπλα του για
καλός παραμυθάς. να τον βοηθάει στα δύσκολα, τους βά-
«Μια φορά κι έναν καιρό…», αρχίζει ζουμε σε αντιπαράθεση με έναν αντι-
η ιστορία ακόμη και μέσα σε ένα αυτο- παθητικό ή αστείο ήρωα (που μπορεί
κίνητο σταματημένο στο φανάρι ή την να μοιάζει με τον παράξενο γείτονα,
ώρα που ξεκουραζόμαστε στον κανα- τον φωνακλά δάσκαλο ή τον τρομακτι-
πέ του σπιτιού μας ή ακόμη καλύτερα κό οδοντίατρο…) και φροντίζουμε η
λίγο πριν κοιμηθούν τα παιδιά! εφευ- ιστορία μας να έχει ανατροπές, χιού-
ρίσκουμε έναν φανταστικό ήρωα, ή μορ, αγωνία και δράση!
κάποιον από ένα αγαπημένο κόμικ ή Ανακατεύουμε σκόρπιες καρτέλες με
40 λέξεις που θα μας πει η μαμά, ο μπα-
μπάς και τα αδέρφια μας μέσα σε ένα
κουτάκι. Κάθε λέξη που «τραβάμε»
πρέπει να ενωθεί με τις υπόλοιπες για
να γίνουν παρέα. Χτίζουμε σιγά-σιγά
ένα παραμύθι και το ζωγραφίζουμε.
Παίρνουμε ήρωες από διαφορετικά
παραμύθια και τους ανακατεύουμε
φτιάχνοντας ένα αστείο, καινούργιο
παραμύθι με την Κοκκινοσκουφίτσα
που είχε συμμαθητή τον Παπουτσωμέ-
νο Γάτο και μια μέρα που επέστρεφαν
από το σχολείο στο δάσος εμφανίστη-
κε ο Κάπτεν Χουκ και τους απήγαγε!
Ποιος θα τους φέρει πίσω; Ο Πινόκιο
ή ο Σούπερμαν;
Δίνουμε μια ζωγραφιά στη μαμά, μετά
τη συνεχίζει ο μπαμπάς, μετά ο παπ-
πούς και η γιαγιά, μετά η δασκάλα /
ο δάσκαλός μας στο σχολείο και μετά
την ολοκληρώνουν τα παιδιά. Βάλτε
στη σειρά τις ζωγραφιές και φτιάξτε