Page 49 - mag_63
P. 49
από τη Δήμητρα Σταύρου
http://psyhismos.blogspot.gr/
που αφορά στην προ- τα έξω. Να δηλώνουν παιδί απαιτεί την άμεση
σωπικότητα του άλλου, ειλικρινές ενδιαφέρον κάλυψη της επιθυμίας
αλλά από συμπεριφο- για τον άλλο. Να προ- αδιαφορώντας για τις
ρές του άλλου που μας σφέρουν χρόνο και συνέπειες.
εμπλέκουν. ενέργεια κι αυτό γίνεται
Μιλάμε γιαυτό. Δεν πε- με τρόπο φυσικό. Είναι Ο εγωιστής έχει ανω-
ριμένουμε τον άλλον να οριοθετημένοι. Είναι ριμότητα και διακατέ-
το καταλάβει από μόνος σοβαροί στα πράγμα- χεται από στενομυαλιά.
του, καθώς δεν είμαστε τα που αναλαμβάνουν, Συχνά έχει μεγαλώσει
μεταξύ μας συνδεδεμέ- αλλά όχι απαραίτητα σε αυταρχικό ή αυ-
νοι με κάποιον ομφάλιο σοβαροφανείς. στηρό περιβάλλον ή
λώρο. σε περιβάλλον υπερ-
Είναι αυτοί που έχουν προστατευτικό που του
Φροντίζουμε το σώμα μεγαλώσει σε περιβάλ- παρείχε τα πάντα χω-
μας. Γνωρίζουμε τα λον υποστήριξης και ρίς όρια. Συνήθως έχει
όρια και τις αντοχές αγάπης. Σε ένα περιβάλ- ανταγωνιστικές σχέσεις
μας και δεν βιάζουμε λον οριοθετημένο μεν, με τα αδέρφια του (συ-
ούτε το σώμα, ούτε την αλλά χωρίς ανελέητη χνότερα) ή το γονιό του 49
ψυχή. αυταρχικότητα και αυ- ίδιου φύλου... Τον ενδι-
στηρότητα. αφέρει κυρίως η δύναμη
Οι άνθρωποι που σέβο- και όχι η αρμονία. Έτσι
νται τους εαυτούς τους, Στη δεύτερη περίπτωση, το Εγώ στρέφεται ενα-
γίνονται σεβαστοί κι του εγωιστή, έχουμε αυ- ντίον του Εαυτού κατα-
από τους άλλους. Από τόν που προσπαθεί να στρέφοντας τις σχέσεις
την άλλη, είναι αυτοί που επιβάλλει την πεποίθη- του.
είναι πράγματι ικανοί να ση και την επιθυμία του,
αγαπήσουν πραγματικά. ενώ στην πραγματικότη- Ο ναρκισσιστής τέλος,
τα λίγο αντιλαμβάνεται λίγο ενδιαφέρεται για
Ίσως σας φαίνεται δύ- τη σχέση ως ένα όχημα συζητήσεις. Είναι πολύ
σκολο να ξεχωρίσετε αλλαγής και των δύο. γοητευτικός αλλά και
ποιος αγαπά τον εαυτό Δεν συζητάει για παρά- βαρετός. Δεν ενδιαφέ-
του και ποιος το εγώ του δειγμα για να βρει από ρεται για τον άλλο, κα-
ή διακατέχεται από ναρ- κοινού (συν+ζητώ) τη κοποιεί συχνά το σώμα
κισσισμό. λύση σε ένα θέμα. του και την ψυχή του,
Θα λέγαμε ότι είναι πε- αλλά τον ενδιαφέρει
Στην πρώτη περίπτω- ρισσότερο κοντά στην η εικόνα του να είναι
ση, θα δείτε τους αν- αρχή της ηδονής από ατσαλάκωτη. Είναι αυ-
θρώπους αυτούς να αυτή της πραγματικότη- τός που δεν θα χορέψει
είναι στραμμένοι προς τας. Δηλαδή, όπως ένα ποτέ μπροστά σε κόσμο,