Page 49 - mag_65
P. 49
της Μαριάννας Κουμαριανού
Έτσι, μετά από όλα αυτά, πώς μπορώ για τη ζωή τους. Πώς θα τους κάνω πιο
να πω ότι ένας οργανισμός ή μια κονω- ικανούς ανθρώπους, που θα βάζουν
νία έχει πετύχει το σκοπό της; Τι πρέπει πάνω από όλα την ακεραιότητά τους
να ελέγξω; Αυτό που πρέπει να δω εί- και θα ακολουθούν τα όνειρά τους!
ναι κατά πόσον οι άνθρωποι που βρί- Πώς μπορώ να χρησιμοποιώ τη γνώση
σκονται σε αυτόν είναι ικανοποιημένοι, και τα διάφορα αντικείμενα διδασκαλί-
χαρούμενοι, με όρεξη για δράση (αντί ας ώστε να ανακαλύπτουν τον κόσμο
για επιθυμία επίκρισης) και δημιουργι- γύρω τους και να μαθαίνουν πώς να
κή παρέμβαση σε ό,τι συμβαίνει. τον χρησιμοποιούν για το δικό τους το
καλό!
Τη γνώση μπορεί ο καθένας να τη βρει
τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου. Η γνώση είναι μέσον. Την αποκτούμε
Εγώ ως δασκάλα ποτέ δεν με ανησύχη- για κάποιο σκοπό, όχι για να υπάρχει
σε ιδιαίτερα το αν θα προλάβω την ύλη. έτσι. Το ίδιο και το σχολείο.
Ξέρω πώς λειτουργεί ως μηχανισμός,
γνωρίζω ότι όπως υπάρχουν εμπόδια, Πολύ θα χαιρόμουν να έβλεπα σχολεία
υπάρχουν και οι μέθοδοι επίλυσής τους που να διδάσκουν τα παιδιά να κοιτά-
κ.λπ.. Αυτό, όμως, που πάντα με ανη- ζουν και να στοχεύουν στα μεγαλύτερα 49
συχούσε είναι το κατά πόσον οι μαθη- όνειρά τους και να μπορούν να αντιμε-
τές μου θα αποκτήσουν κάτι χρήσιμο τωπίζουν τη ζωή!...