Page 64 - mag_72
P. 64
ΥΓεΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Για
τo τσιγάρο
ναρκισσισμό του. Μπορεί να αναλογι- Μάρλμπορο και του Camel για παρά-
στεί, "Μα καλά, πώς επιτρέπω σε μία δειγμα. Η ταύτιση με την συγκεκριμένη
ουσία να έχει τέτοια επίδραση πάνω ομάδα, ή τα συγκεκριμένα χαρακτηρι-
μου;". στικά που η εκάστοτε εταιρεία θέλει να
προβάλλει, χάρη στην απαγόρευση της
Το τσιγάρο συχνά εμφανίζεται στα διαφήμισης δυσχεραίνει, προς όφελος
χέρια των εφήβων ή των νέων ως της κοινωνίας.
αντίδραση προς τους μεγάλους, ως
μέσο χειραφέτησης ή και γοητείας. Σήμερα ξέρουμε ότι το τσιγάρο βλά-
Πόσοι έχουν επίσης πάρει το πρώτο πτει. Την εποχή της αθωότητας, όταν
τους τσιγάρο για να ανήκουν σε μία όλοι ήμασταν στην άγνοια, το κάπνι-
παρέα; Ωστόσο, οι λόγοι που κανείς σμα δεν μπορούσε να θεωρηθεί αυτο-
ξεκινά να καπνίζει αλλάζουν μέσα στις καταστροφική συμπεριφορά. Σήμερα
εποχές. Σήμερα οι διαφημίσεις τσι- όμως ξέρουμε ότι είναι. Χρειάζεται
γάρων στους δρόμους ή στην τηλεό- να δει ο άνθρωπος πέρα από το τσι-
ραση έχουν περιοριστεί από το νόμο. γάρο ποιες άλλες καταστροφικές συ-
64
Δεν θα ξεχάσω ποτέ την έλξη που μου μπεριφορές χαρακτηρίζουν την ζωή
ασκούσαν οι περιπετειώδεις τύποι του του και να δει πώς μπορεί να βρει