Page 64 - mag_72
P. 64

ΥΓεΙΑ  ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

                    Για


              τo τσιγάρο




               ναρκισσισμό του. Μπορεί να αναλογι-                   Μάρλμπορο και του Camel για παρά-

               στεί, "Μα καλά, πώς επιτρέπω  σε μία                  δειγμα. Η ταύτιση με την συγκεκριμένη
               ουσία να έχει τέτοια επίδραση πάνω                    ομάδα, ή τα συγκεκριμένα χαρακτηρι-
               μου;".                                                στικά που η εκάστοτε εταιρεία θέλει να

                                                                     προβάλλει, χάρη στην απαγόρευση της
               Το τσιγάρο συχνά εμφανίζεται στα                      διαφήμισης δυσχεραίνει, προς όφελος

               χέρια των εφήβων ή των νέων ως                        της κοινωνίας.
               αντίδραση  προς  τους  μεγάλους,  ως
               μέσο χειραφέτησης ή και γοητείας.                     Σήμερα ξέρουμε ότι το τσιγάρο βλά-

               Πόσοι έχουν επίσης πάρει το πρώτο                     πτει. Την εποχή της αθωότητας, όταν
               τους τσιγάρο για να ανήκουν σε μία                    όλοι ήμασταν στην άγνοια, το κάπνι-

               παρέα; Ωστόσο, οι λόγοι που κανείς                    σμα δεν μπορούσε να θεωρηθεί αυτο-
               ξεκινά να καπνίζει αλλάζουν μέσα στις                 καταστροφική  συμπεριφορά. Σήμερα
               εποχές. Σήμερα οι διαφημίσεις τσι-                    όμως  ξέρουμε  ότι  είναι.  Χρειάζεται

               γάρων στους δρόμους ή στην τηλεό-                     να δει ο άνθρωπος πέρα από το τσι-
               ραση έχουν περιοριστεί από το νόμο.                   γάρο ποιες άλλες καταστροφικές συ-
   64
               Δεν θα ξεχάσω ποτέ την έλξη που μου                   μπεριφορές χαρακτηρίζουν την ζωή
               ασκούσαν οι περιπετειώδεις τύποι του                  του και να δει πώς μπορεί να βρει
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69