Page 115 - magazine_86
P. 115

A SECOND mOTHER                     SLIDING DOORS                      DIRTy GRANDPA
               (Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΝΑ)                    (ΑΠΡΟΣΜΕΝΟΣ                        (ΑΤΑκΤΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ)
                                              ΕΡΩΤΑΣ)                            Κωμωδία – ΗΠΑ 2016
               Βραζιλία, 2015                                                    Σκηνοθεσία: Νταν Μέιζερ
               Σκηνοθεσία: Άννα Μουιλαέρτ          ΗΠΑ, Μ.Βρετανία 1998               Πρωταγωνιστούν: Ρόμπερντ ντε
               Πρωταγωνιστούν: Ρεγκίνα Κα-         Σκηνοθεσία: Πίτερ Χάουιτ           Νίρο, Ζακ ‘Εφρον, Ζόι Ντόιτς,
               σέ, Καμίλα Μαντρίλα, Μιγκέλ         Πρωταγωνιστούν:       Γκουίνεθ     Όμπρει Πλάζα, Τζέισον Μαντζού-
               Χοέλσας, Αντόνιο Αμπουχάμρα,        Πάλτροου, Τζον Χάνα, Τζιν Τρί-     κας
               Ελένα Αλμπεργκάρια                  πλχορν, Τζον Λιντς                                                          115
                                                                                      (Διαθέσιμη έως 6 /2/2021)
               (Διαθέσιμη έως 03/03/2021)          Διαθέσιμη έως 13/01/2021           Το πιστεύατε κι εσείς ότι ο Ντε Νίρο
               H Bαλ είναι μία μεσήλικη οικο-      Η θεωρία της σχετικότητας με εντυ-  έχει πάρα πολύ πλάκα;
               νόμος, οικότροφος νταντά, σε        πωσιακή ξανθιά πρωταγωνίστρια:     (Κ16, Ακατάλληλη φρασεολογία,
               πλούσιο σπίτι του Σάο Πάολο.        Η Γκούινεθ Πάλτροου, στην δίνη     χρήση ουσιών, σεξ)
               Έχει αναθρέψει τον μοναχογιό        του χωροχρόνου. Τι θα συνέβαινε
               μιας μεγαλοαστικής  οικογένει-      εάν ένα κλάσμα του δευτερολέπτου   Ο πολύ μετρημένος δικηγόρος Τζέ-   Πατώντας πάνω στις φωτογραφίες βλέπετε τις ταινίες
               ας, Φαμπίνιο. Μόνο που είχε         έστελνε τη ζωής σας σε δύο διαφο-  ισον Κέλι (Ζακ ‘Εφρον) δέχεται να
               τίμημα: έχει  αφήσει  πίσω  στο     ρετικές κατευθύνσεις;              κάνει ένα οδοιπορικό ταξίδι με τον
               χωριό τη δική της κόρη, Τζέσικα,    Η ‘Ελεν (Γκουίνεθ Πάλτροου) απο-   παππού του Ντικ (Ρόμπερντ Ντε
               που δεν έχει δει για 10 ολόκλη-     λύεται από τη δουλειά της και πρό-  Νίρο), έναν ακόλαστο πρώην αξι-
               ρα χρόνια. ‘Οταν η 18χρονη της      κειται να επιστρέψει στο σπίτι νωρί-  ωματικό του στρατού με κρυφούς
               ανακοινώνει ότι έρχεται στη με-     τερα από το κανονικό. Αν φθάσει    σκοπούς. Προορισμός τους η Φλό-
               γαλούπολη για να δώσει εξετά-       χωρίς καθυστέρηση, θα βρει το      ριντα. Για την κατάληξη, κανείς δεν
               σεις στην αρχιτεκτονική, η Βαλ      φίλο της στο κρεβάτι με άλλη. Αν   μπορεί να είναι σίγουρος.
               παρακαλεί τους εργοδότες της        επιστρέψει λίγο αργότερα, δεν θα   Ο θρυλικός Ρόμπερντ ντε Νίρο υπο-
               να μείνει κι εκείνη για λίγο μαζί   αντιληφθεί τίποτε. Με βάση αυ-     δύεται έναν παππού…πιο αντισυμ-
               τους, μέχρι να την τακτοποιήσει.    τές τις εκδοχές, η ταινία «χωρίζει»   βατικό, ανατρεπτικό και ορεξάτο
               ‘Ολοι είναι αρχικά θετικοί –άλ-     το βασικό χαρακτήρα στα δύο και    από τον ίδιο του τον εγγονό.
               λωστε «όλοι είναι μια μεγάλη        αφηγείται παράλληλα ισάριθμες
               οικογένεια». Μόνο που η άφιξη       ιστορίες. Η πρώτη ‘Ελεν πιάνει τους
               του κοριτσιού θα φέρει ανατρο-      εραστές στα πράσα, χωρίζει, ξεκινά
               πές στις ισορροπίες του σπιτιού     μια άλλη ζωή. Η δεύτερη συνεχίζει
               και στις σχέσεις των ενοίκων        να ζει με το φίλο της. Όμως, η μοίρα
               του: ποιοι είναι οι χώροι υπη-      είναι… μοίρα, και τίποτα δεν μπορεί
               ρεσίας και ποιοι κοινόχρηστοι,      να αλλάξει το «γραμμένο»
               ποιοι  είναι  ισότιμα  μέλη  της
               οικογένειας και ποιοι το προ-
               σωπικό, ποια είναι η πραγματι-
               κή μάνα ενός παιδιού και ποια
               πραγματικά το μεγάλωσε;
   110   111   112   113   114   115   116   117   118