Page 115 - magazine_86
P. 115
A SECOND mOTHER SLIDING DOORS DIRTy GRANDPA
(Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΑΝΑ) (ΑΠΡΟΣΜΕΝΟΣ (ΑΤΑκΤΟΣ ΠΑΠΠΟΥΣ)
ΕΡΩΤΑΣ) Κωμωδία – ΗΠΑ 2016
Βραζιλία, 2015 Σκηνοθεσία: Νταν Μέιζερ
Σκηνοθεσία: Άννα Μουιλαέρτ ΗΠΑ, Μ.Βρετανία 1998 Πρωταγωνιστούν: Ρόμπερντ ντε
Πρωταγωνιστούν: Ρεγκίνα Κα- Σκηνοθεσία: Πίτερ Χάουιτ Νίρο, Ζακ ‘Εφρον, Ζόι Ντόιτς,
σέ, Καμίλα Μαντρίλα, Μιγκέλ Πρωταγωνιστούν: Γκουίνεθ Όμπρει Πλάζα, Τζέισον Μαντζού-
Χοέλσας, Αντόνιο Αμπουχάμρα, Πάλτροου, Τζον Χάνα, Τζιν Τρί- κας
Ελένα Αλμπεργκάρια πλχορν, Τζον Λιντς 115
(Διαθέσιμη έως 6 /2/2021)
(Διαθέσιμη έως 03/03/2021) Διαθέσιμη έως 13/01/2021 Το πιστεύατε κι εσείς ότι ο Ντε Νίρο
H Bαλ είναι μία μεσήλικη οικο- Η θεωρία της σχετικότητας με εντυ- έχει πάρα πολύ πλάκα;
νόμος, οικότροφος νταντά, σε πωσιακή ξανθιά πρωταγωνίστρια: (Κ16, Ακατάλληλη φρασεολογία,
πλούσιο σπίτι του Σάο Πάολο. Η Γκούινεθ Πάλτροου, στην δίνη χρήση ουσιών, σεξ)
Έχει αναθρέψει τον μοναχογιό του χωροχρόνου. Τι θα συνέβαινε
μιας μεγαλοαστικής οικογένει- εάν ένα κλάσμα του δευτερολέπτου Ο πολύ μετρημένος δικηγόρος Τζέ- Πατώντας πάνω στις φωτογραφίες βλέπετε τις ταινίες
ας, Φαμπίνιο. Μόνο που είχε έστελνε τη ζωής σας σε δύο διαφο- ισον Κέλι (Ζακ ‘Εφρον) δέχεται να
τίμημα: έχει αφήσει πίσω στο ρετικές κατευθύνσεις; κάνει ένα οδοιπορικό ταξίδι με τον
χωριό τη δική της κόρη, Τζέσικα, Η ‘Ελεν (Γκουίνεθ Πάλτροου) απο- παππού του Ντικ (Ρόμπερντ Ντε
που δεν έχει δει για 10 ολόκλη- λύεται από τη δουλειά της και πρό- Νίρο), έναν ακόλαστο πρώην αξι-
ρα χρόνια. ‘Οταν η 18χρονη της κειται να επιστρέψει στο σπίτι νωρί- ωματικό του στρατού με κρυφούς
ανακοινώνει ότι έρχεται στη με- τερα από το κανονικό. Αν φθάσει σκοπούς. Προορισμός τους η Φλό-
γαλούπολη για να δώσει εξετά- χωρίς καθυστέρηση, θα βρει το ριντα. Για την κατάληξη, κανείς δεν
σεις στην αρχιτεκτονική, η Βαλ φίλο της στο κρεβάτι με άλλη. Αν μπορεί να είναι σίγουρος.
παρακαλεί τους εργοδότες της επιστρέψει λίγο αργότερα, δεν θα Ο θρυλικός Ρόμπερντ ντε Νίρο υπο-
να μείνει κι εκείνη για λίγο μαζί αντιληφθεί τίποτε. Με βάση αυ- δύεται έναν παππού…πιο αντισυμ-
τους, μέχρι να την τακτοποιήσει. τές τις εκδοχές, η ταινία «χωρίζει» βατικό, ανατρεπτικό και ορεξάτο
‘Ολοι είναι αρχικά θετικοί –άλ- το βασικό χαρακτήρα στα δύο και από τον ίδιο του τον εγγονό.
λωστε «όλοι είναι μια μεγάλη αφηγείται παράλληλα ισάριθμες
οικογένεια». Μόνο που η άφιξη ιστορίες. Η πρώτη ‘Ελεν πιάνει τους
του κοριτσιού θα φέρει ανατρο- εραστές στα πράσα, χωρίζει, ξεκινά
πές στις ισορροπίες του σπιτιού μια άλλη ζωή. Η δεύτερη συνεχίζει
και στις σχέσεις των ενοίκων να ζει με το φίλο της. Όμως, η μοίρα
του: ποιοι είναι οι χώροι υπη- είναι… μοίρα, και τίποτα δεν μπορεί
ρεσίας και ποιοι κοινόχρηστοι, να αλλάξει το «γραμμένο»
ποιοι είναι ισότιμα μέλη της
οικογένειας και ποιοι το προ-
σωπικό, ποια είναι η πραγματι-
κή μάνα ενός παιδιού και ποια
πραγματικά το μεγάλωσε;