Page 115 - mag_90
P. 115
της Λίλλυς Παπασπυροπούλου
115
του ζωγράφου στην καταγραφή της ται από ένα σκηνοθέτη που επάξια
ιστορίας των δύο losers: ένα ντεκόρ εδώ παίρνει το χρίσμα του Δημιουρ-
που παγώνει τον περιβάλλοντα χώρο γού, αποσπώντας για την ταινία του
μέσα στη συνθλιπτική του μονοτονία, το Χρυσό Φοίνικα του Φεστιβάλ των
τρένα που έχουν μετατραπεί σε μπαρ, Καννών το 1973. Ένα χαμηλών και
επαρχιακές πόλεις με καταστήμα- μουσικών τόνων ποιητικό έργο-σταθ-
τα μεταχειρισμένων του Στρατού της μός του σημαντικότατου ρεύματος του
Σωτηρίας, όπου διαλέγει τα ρούχα Νέου Χόλιγουντ της δεκαετίας του '70
του ο Λάιον, οι φάτσες των φτωχών που αξίζει κανείς να ανακαλύψει.
ανθρώπων, το σκοτεινό πρόσωπο
της Γης της Επαγγελίας, καταγράφε-