Page 110 - mag_90
P. 110

ClaSSY    movieS



              (The sc arecrow)










































               άντρες-σκιάχτρα για την καθωσπρέ-                     την οικογενειακή. Ακριβώς εκεί είναι
   110         πει κοινωνία-, γίνονται αχώριστοι,                    που βρίσκεται η ομορφιά και η συγκί-

               δύο πληγωμένες ψυχές που συμπλη-                      νηση που αποπνέει το τρυφερά απαι-

               ρώνουν η μία την άλλη στη διάρκεια                    σιόδοξο αυτό ροόυντ μούβι, που σαν
               του ταξιδιού, προσφέροντας στο θε-                    μια ευαίσθητη βελόνα καταγράφει τα

               ατή σκηνές απλής χαράς αλλά και                       δεινά μιας Αμερικής ανίκανης να πε-
               μιας δυσβάστακτης θλίψης, αυτής της                   ριθάλψει -υλικά  και ψυχικά-  αυτούς

               καθημερινότητας των χαμένων και                       που μαρτυρούν τη διάψευση του ει-
               των ανεπιθύμητων. Αν σε ταινίες της                   δυλλιακού της κόσμου και πετιούνται

               εποχής όπως στον αριστουργηματι-                      στον κάδο με τα αζήτητα. Ο καβγατζής
               κό “Συμβιβασμό” του Καζάν, ο ήρωας                    Μαξ παίζεται με λεπτές αποχρώσεις

               θέλει να αποτινάξει το ζυγό του αμερι-                από το Χάκμαν που θεωρεί το ρόλο
               κάνικου ονείρου της οικονομικής και                   αυτό το σημαντικότερο της καριέρας

               οικογενειακής επιτυχίας, εδώ συμβαί-                  του και ο γλυκός Λάιον ενσαρκώνεται
               νει ακριβώς το αντίθετο: τα πρόσωπα,                  με  τη  γνωστή  μαεστρία  του  Πατσίνο.

               ζητιανεύουν απελπισμένα την ένταξη                    Όσο για το Τζέρι Σάτσμπεργκ, έχει ήδη
               -όπως είναι επόμενο χωρίς επιτυχία-,                  πίσω του μια λαμπρή καριέρα φωτο-

               ένα κομμάτι από την πίτα της κανονι-                  γράφου- είναι αυτός που έχει κάνει
               κότητας. Ο Μαξ ο πρώην φυλακόβιος                     το  εξώφυλλο  του  δίσκου  του  Ντίλαν

               ονειρεύεται την επαγγελματική απο-                    Blonde  on  blonde  αλλά  και  άλλους-
               κατάσταση και ο ευαίσθητος Λάιον                      και εκεί είναι που οφείλεται η ματιά
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115