Page 38 - mag_23
P. 38

θΕΑτΡΟ                                       της ευτυχίας Αργυροπούλου

                                                                                                          Ηθοποιός













































   38          θεάτρου, η «εύκολη» κωμω-           δεν μπορεί να αγοράσει              πόδια του και να αγωνιστεί
               δία εξυπηρετεί εποχές σαν           το τελευταίο μοντέλο της            ενάντια στα κακός κείμενα
               και αυτή που διανύουμε.             Mercedes και που περιφέ-            και να δράσει για τη δη-
               πολλοί είναι αυτοί που θα           ρεται ως ζόμπι, γιατί μει-          μιουργία ενός καλύτερου
               υποστήριζαν ότι σε περιό-           ώθηκαν οι τραπεζικοί του            αύριο. αντιθέτως, ένα έργο
               δους ηθικής κρίσης η τέχνη          λογαριασμοί, ε, αυτός ο             με πιο αισιόδοξα μηνύματα
               οφείλει να διαδραματίσει            λαός θα πρέπει να ξαναβρεί          βοηθάει πολλές φορές να
               έναν πιο κυρίαρχο, πιο              το χιούμορ του. αυτός ο             ανακτηθεί το χαμένο ηθι-
               ουσιαστικό ρόλο, κυρίως             λαός που βομβαρδίζεται με           κό και να βρεθεί αυτό για
               μέσα από το πολιτικό θέα-           αρνητικές ειδήσεις και δεν          το οποίο αξίζει να παλέψει
               τρο, ή έστω το κλασσικό,            του επιτρέπεται με ψυχραι-          κανείς, αυτό που βρίσκεται
               που επιστρέφει τον χαμένο           μία να αναδιοργανώσει τη            μόνο στο φως και ποτέ στο
               θεατή-πολίτη στις ρίζες του,        ζωή του βασιζόμενος στα             σκοτάδι.
               στις θεμελιώδεις αξίες του.         νέα δεδομένα, ε, αυτός ο            Ίσως, λοιπόν, αυτό το ισχυ-
               Δε θα διαφωνήσω με τα               λαός, ίσως χρειάζεται πε-           ρό ένστικτο επιβίωσης που
               παραπάνω, σαφέστατα                 ρισσότερο από ποτέ να δει           διαθέτει αυτός ο λαός να
               πιστεύω ότι είναι εποχή για         τη φωτεινή πλευρά της ζωής          τον έχει στρέψει στην κω-
               μπρεχτ και Καζαντζάκη,              και να ξεφύγει λίγο, τόσο           μωδία. Και μη νομίζετε ότι
               αλλά και η κωμωδία έχει τη          λίγο, από το πόσο φταίνε οι         η κωμωδία δε μεταφέρει τα
               θέση της. ςε ένα λαό στα            άλλοι για την κατάντια του.         μηνύματα και δεν αφυπνί-
               όρια της κατάθλιψης και             Ένα θέατρο «κατηγορώ»               ζει τις συνειδήσεις, πολλές
               βουτηγμένο στην απόλυτη             δεν ωθεί πάντα έναν «τσα-           φορές μάλιστα το κάνει πιο
               μιζέρια που θεωρεί ότι η            κισμένο από το σύστημα»             αποτελεσματικά από κάθε
               ζωή του τελείωσε επειδή             πολίτη στο να σταθεί στα            άλλο είδος.

                                                                     Ζήτω η κωμωδία!!!
   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43