Page 38 - mag_23
P. 38
θΕΑτΡΟ της ευτυχίας Αργυροπούλου
Ηθοποιός
38 θεάτρου, η «εύκολη» κωμω- δεν μπορεί να αγοράσει πόδια του και να αγωνιστεί
δία εξυπηρετεί εποχές σαν το τελευταίο μοντέλο της ενάντια στα κακός κείμενα
και αυτή που διανύουμε. Mercedes και που περιφέ- και να δράσει για τη δη-
πολλοί είναι αυτοί που θα ρεται ως ζόμπι, γιατί μει- μιουργία ενός καλύτερου
υποστήριζαν ότι σε περιό- ώθηκαν οι τραπεζικοί του αύριο. αντιθέτως, ένα έργο
δους ηθικής κρίσης η τέχνη λογαριασμοί, ε, αυτός ο με πιο αισιόδοξα μηνύματα
οφείλει να διαδραματίσει λαός θα πρέπει να ξαναβρεί βοηθάει πολλές φορές να
έναν πιο κυρίαρχο, πιο το χιούμορ του. αυτός ο ανακτηθεί το χαμένο ηθι-
ουσιαστικό ρόλο, κυρίως λαός που βομβαρδίζεται με κό και να βρεθεί αυτό για
μέσα από το πολιτικό θέα- αρνητικές ειδήσεις και δεν το οποίο αξίζει να παλέψει
τρο, ή έστω το κλασσικό, του επιτρέπεται με ψυχραι- κανείς, αυτό που βρίσκεται
που επιστρέφει τον χαμένο μία να αναδιοργανώσει τη μόνο στο φως και ποτέ στο
θεατή-πολίτη στις ρίζες του, ζωή του βασιζόμενος στα σκοτάδι.
στις θεμελιώδεις αξίες του. νέα δεδομένα, ε, αυτός ο Ίσως, λοιπόν, αυτό το ισχυ-
Δε θα διαφωνήσω με τα λαός, ίσως χρειάζεται πε- ρό ένστικτο επιβίωσης που
παραπάνω, σαφέστατα ρισσότερο από ποτέ να δει διαθέτει αυτός ο λαός να
πιστεύω ότι είναι εποχή για τη φωτεινή πλευρά της ζωής τον έχει στρέψει στην κω-
μπρεχτ και Καζαντζάκη, και να ξεφύγει λίγο, τόσο μωδία. Και μη νομίζετε ότι
αλλά και η κωμωδία έχει τη λίγο, από το πόσο φταίνε οι η κωμωδία δε μεταφέρει τα
θέση της. ςε ένα λαό στα άλλοι για την κατάντια του. μηνύματα και δεν αφυπνί-
όρια της κατάθλιψης και Ένα θέατρο «κατηγορώ» ζει τις συνειδήσεις, πολλές
βουτηγμένο στην απόλυτη δεν ωθεί πάντα έναν «τσα- φορές μάλιστα το κάνει πιο
μιζέρια που θεωρεί ότι η κισμένο από το σύστημα» αποτελεσματικά από κάθε
ζωή του τελείωσε επειδή πολίτη στο να σταθεί στα άλλο είδος.
Ζήτω η κωμωδία!!!