Page 35 - mag_23
P. 35
της ευτυχίας Αργυροπούλου
Ηθοποιός
Πάρε μου το ψωμί, αν θες,
πάρε μου τον αγέρα, μα
μη μου παίρνεις το γέλιο σου…
Το γέλιο σου – Π. Νερούντα
Η Κωμωδία
θα μας σώσει!
ρισκόμαστε στην Βέβαια, τα πάντα είναι σχε- το τι θέλει ο μέσος θε-
καρδιά της θεα- τικά, πολλές από τις νέες ατής να δει στο θέατρο
τρικής σεζόν, θα παραγωγές θα κερδίσουν εξαρτάται από την εποχή,
Βλέγαμε κάποτε, μη την πολυπόθητη φήμη της είναι άμεσα συνδεδεμένο
φανταστείτε πολύ παλιά, καλής παράστασης, γεγο- με τις κοινωνικοπολιτικές
λιγότερο από μια πενταετία, νός που θα εξαργυρωθεί συνθήκες. η αντίληψη που
πίσω. ςήμερα όμως, στη και εισπρακτικά. τώρα, το επικρατεί αυτή τη περίοδο
θεατρική πραγματικότητα, τι κάνει μια θεατρική παρά- είναι ότι ο «χτυπημένος» 35
η σωστή φράση είναι ότι σταση άξια να μιλήσει στη από την οικονομική και όχι
βρισκόμαστε στην «αλλαγή ψυχή και στο πορτοφόλι μόνο, κρίση Έλληνας δεν
φρουράς». Οι φθινοπωρι- του μέσου θεατή είναι κάτι αντέχει προβληματισμούς,
νές παραγωγές αφού εκ- περισσότερο από περίπλο- στενοχώριες, γρίφους, συ-
μεταλλεύτηκαν τη γιορτινή κο. πιο κατανοητή, χωρίς ναισθηματισμούς – φαίνε-
περίοδο, όπου το αίσθημα αυτό να σημαίνει και πιο ται ότι καταναλώνει όλη την
του κοινού για τέχνη και λογική, είναι η συνταγή για φαιά ουσία στην εξεύρεση
διασκέδαση είναι ιδιαίτερα τη δημιουργία εκείνου του λύσεων για να βγει από το
αναπτυγμένο, κατεβαίνουν καλλιτεχνικού προϊόντος αδιέξοδο – και προσανατο-
για να δώσουν τη σκυτάλη που θα μιλήσει στη καρδιά λίζεται σε εύπεπτα, χαρού-
στις επόμενες, τις λιγότερο των ειδικών, μόνο που ένα μενα, ανάλαφρα θεάματα,
προνομιούχες από πλευράς τέτοιο προϊόν βγαίνει σε τουτέστιν Musicals, κωμω-
προσέλευσης κόσμου. περιορισμένα κομμάτια. δίες, μεταφορές από παλιές