Page 56 - mag_111_
P. 56
ΚΟΜΠΟΖΑΡΙΣΜΑΤΑ
Υπαρκτός... σουσουδισμός.
Κελ ντεκαντάνς!
Η «Μαντάμ Σουσού» είχε γί- του Πειραιά σχηματίζοντας μνη-
νει αγαπητή στο αναγνωστικό κοινό μειώδεις ουρές στα ταμεία! Χαρα-
με την παρουσία της σε σειρά αυ- κτηριστική είναι η περιγραφή της
τοτελών ιστοριών στο εβδομαδιαίο πρωταγωνίστριας Μαρίκας Νέζερ
περιοδικό Θησαυρός ήδη από το για τη θερμή υποδοχή του κοινού:
1939, ενώ η συρραφή αυτών εκ- «Στην πρεμιέρα της Μαντάμ Σουσούς
δόθηκε σε βιβλίο τον Οκτώβρη του στον κινηματογράφο "Ρεξ", οι ουρές
1940. Προς έκπληξη όλων, και τα του κόσμου έφταναν μέχρι τη Θεμι-
4000 αντίτυπα εξαντλήθηκαν μέσα στοκλέους!» Δυστυχώς, η ταινία δε
σε έναν μήνα, γεγονός εντυπωσι- σώζεται και έτσι χάθηκε η ευκαιρία
ακό για την εποχή, ειδικά αν λάβει να παρακολουθήσουμε μια ταινία
κανείς υπόψιν ότι η κυκλοφορία που απαρτιζόταν από κορυφαίους
του συνέπεσε με το ξέσπασμα του ηθοποιούς της εποχής. Ενδεικτικά
ελληνοϊταλικού πολέμου και την εί- αναφέρουμε τον Βασίλη Λογοθετί-
σοδο της Ελλάδας στον Β' Παγκό- δη στον ρόλο του «Παναγιωτάκη».
56
σμιο Πόλεμο! Η δεύτερη έκδοσή Το σενάριο ήταν του Νίκου Τσιφό-
του κυκλοφόρησε μετά το πέρας ρου, η σκηνοθεσία του Τάκη Μου-
του πολέμου κι έγινε επίσης αμέ- ζενίδη και τη μουσική υπέγραφε ο
σως ανάρπαστη, ενώ επανήλθε στα Κώστας Γιαννίδης!
ράφια των βιβλιοπωλείων έπειτα Αλλά και στο ραδιόφωνο κα-
από απουσία πολλών ετών το 1977! τάφερε να κάνει την καριέρα της η
Στα χρόνια της Κατοχής πραγ- Σουσού, με τη Γεωργία Βασιλειά-
ματοποιήθηκε η πρώτη ενσάρκωση δου να τής χαρίζει τη φωνή της στις
της «Μαντάμ Σουσούς» στη θεατρι- αρχές της δεκαετίας του '50! Σκη-
κή σκηνή στις 3 Ιουλίου 1942, με νοθέτης ήταν ο Μήτσος Λυγίζος, ο
την Κατερίνα Ανδρεάδη στον ομώ- οποίος σκηνοθέτησε το 1972 επί-
νυμο ρόλο και τον Αιμίλιο Βεάκη σης, την πρώτη σειρά της Σουσούς
στον ρόλο του «Παναγιωτάκη». Στις στην ελληνική τηλεόραση με πρω-
2 Μαΐου 1948, ανήμερα της Κυρια- ταγωνίστρια την Άννα Παϊτατζή. Το
κής του Πάσχα, μεταφέρθηκε στη τραγούδι δε, Μαντάμ Σουσού που
μεγάλη οθόνη κάνοντας πρεμιέ- ερμήνευσε ο Νίκος Γούναρης το
ρα στους θρυλικούς κινηματογρά- 1940 είναι γνωστό ως τις μέρες μας
φους της Αθήνας («Ρεξ», «Αττι- κι επένδυσε μουσικά τη σειρά του
κόν», «Άστυ») και στον «Καπιτόλ» 1986-87, όπου πρωταγωνιστούσε η