Page 24 - mag_108
P. 24
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΉΤΑ
διά, το Λύκειο έχει μετατραπεί μενο τους, είτε εγκαταλείπουν τη
απλά σε όχημα για την τριτοβάθ- χώρα μας και αναζητούν επαγγελ-
μια εκπαίδευση που οι μαθητές ματική στέγη σε χώρες του εξωτε-
εγκλωβίζονται στους κόλπους του ρικού.
για τρία χρόνια, παλεύουν με έναν Ταυτοχρόνως στην μετά covid
τεράστιο όγκο ύλης, φτάνουν στις εποχή η κοινωνία μας ευρύτερα
πανελλήνιες με μηδενικό επαγ- αντιμέτωπη με περιστατικά βίας,
γελματικό προσανατολισμό και σωματικής και λεκτικής, η ίδια
καλούνται να επιλέξουν εκπαι- αυτή βία εμφανίζεται και στα σχο-
δευτικά ιδρύματα στην συμπλή- λεία της χώρας (δημόσια και ιδιω-
ρωση του μηχανογραφικού τους τικά), ακόμα και μπροστά σε αυτό
χωρίς να γνωρίζουν τις περισσό- το τρομαχτικό φαινόμενο είμαστε
τερες φορές τις επαγγελματικές απαθείς και το υπουργείο Παιδεί-
24 δυνατότητες που τους παρέχουν. ας απουσιάζει. Άν σκεφτούμε πως
Άυτό τους οδηγεί σε ένα μέλλον οι μαθητές γαλουχούνται σε ένα
όπου συμβαίνουν τα εξής: είτε θα μονομερές εκπαιδευτικό σύστημα
επιλέξουν να απορροφηθούν σε δεν είναι δύσκολο να βρούμε την
επαγγέλματα άσχετα με το αντικεί- αιτία που γεννά την έντονη βία.