Page 24 - mag_108
        P. 24
     ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΉΤΑ
               διά, το Λύκειο έχει μετατραπεί                        μενο τους, είτε εγκαταλείπουν τη
               απλά σε όχημα για την τριτοβάθ-                       χώρα μας και αναζητούν επαγγελ-
               μια εκπαίδευση που οι μαθητές                         ματική στέγη σε χώρες του εξωτε-
               εγκλωβίζονται στους κόλπους του                       ρικού.
               για τρία χρόνια, παλεύουν με έναν                     Ταυτοχρόνως  στην  μετά covid
               τεράστιο όγκο ύλης, φτάνουν στις                      εποχή η κοινωνία μας ευρύτερα
               πανελλήνιες με μηδενικό επαγ-                         αντιμέτωπη με περιστατικά βίας,
               γελματικό προσανατολισμό και                          σωματικής και λεκτικής, η ίδια
               καλούνται  να επιλέξουν εκπαι-                        αυτή βία εμφανίζεται και στα σχο-
               δευτικά  ιδρύματα στην συμπλή-                        λεία της χώρας (δημόσια και ιδιω-
               ρωση του μηχανογραφικού τους                          τικά), ακόμα και μπροστά σε αυτό
               χωρίς να γνωρίζουν τις περισσό-                       το τρομαχτικό φαινόμενο είμαστε
               τερες  φορές τις επαγγελματικές                       απαθείς και το υπουργείο Παιδεί-
   24          δυνατότητες που τους παρέχουν.                        ας απουσιάζει. Άν σκεφτούμε πως
               Άυτό  τους οδηγεί σε  ένα  μέλλον                     οι μαθητές γαλουχούνται σε ένα
               όπου συμβαίνουν τα εξής: είτε θα                      μονομερές εκπαιδευτικό σύστημα
               επιλέξουν να απορροφηθούν σε                          δεν είναι δύσκολο να βρούμε την
               επαγγέλματα άσχετα με το αντικεί-                     αιτία που γεννά την έντονη βία.
     	
