Page 27 - mag_012
P. 27

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


















               δεία; Το δυναμικό που υπάρχει και συνεχώς γεννιέται,
               πώς μπορεί να αξιοποιηθεί προς αυτή την κατεύθυνση;
               Είμαστε η μόνη χώρα της Ευρώπης που δεν έχει μια δημόσια μουσική ακαδημία –

               όπως συμβαίνει και σε πολλούς άλλους τομείς, στους οποίους είμαστε 400 χρόνια
               πίσω. Η μουσική θα έπρεπε να είναι ουσιαστικά μέσα στα σχολεία. Να μαθαίνουν
               δηλαδή  τα  παιδιά  κάποιο  όργανο.  Όχι  απαραίτητα  για  να  γίνουν  μουσικοί.  Στην
               αρχαία Ελλάδα, για παράδειγμα, ένα από τα τέσσερα βασικά μαθήματα ήταν η μου-
               σική. Δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να αξιοποιηθεί το δυναμικό που γεννιέται. Εδώ
               τον τελευταίο ενάμιση χρόνο η Ορχήστρα των Χρωμάτων, που ιδρυτής της ήταν ο
               Μάνος Χατζιδάκις, έπαψε να υφίσταται μέσα σε μια νύχτα και οι υπόλοιπες ορχή-

               στρες έχουν αποδεκατιστεί τον τελευταίο χρόνο. Φυσικά αυτά δεν τα ακούμε στα
                                                         δελτία ειδήσεων – καλή μας τύχη, λοιπόν… αυτό
                                                           επιλέξαμε, άλλωστε.
                                                            Πες  μας  δυο  λόγια  για  την  παιδική  χορω-
                                                             δία που δημιούργησες και διευθύνεις. Πού,                          27
                                                              πώς, πότε, με ποιους και –κυρίως– γιατί;
                                                                    Δεν υπήρχε παιδική χορωδία στην πόλη
                                                                      της  Κερατέας,  έτσι  λοιπόν  πρότεινα
                                                                             στον Πολιτιστικό Σύλλογο «Χρυ-

                                                                              σή  Τομή»  να  φτιάξουμε  μία  δι-
                                                                              αφορετική  παιδική  χορωδία  με
                                                                               μουσική  διδασκαλία,  δίφω-
                                                                                 να,  τρίφωνα,  κανόνες,  body
                                                                                          percussion κίνηση και
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32