Page 28 - mag_59
P. 28

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


               Η Βιοµηχανία






               της Μαζικής






               κουλτούρας






               πέθανε!















               Η βιοµηχανία της κουλτούρας πέθανε;                                     Ποιος  είναι  ο  καινού-
                                                                                       ριος  τρόπος;  Μέσα
               Μία ψευδαίσθηση από ότι φαίνεται ήταν
   28                                                                                  από τις live εµφανίσεις
               ο θάνατός της. Ουσιαστικά πέθαναν τα                                    των  καλλιτεχνών.  Και

               παλιά µέσα που χρησιµοποιούσε καθώς                                     τι  προσφέρει  σε  αυ-
                                                                                       τούς  τους  καλλιτέχνες
               µεγάλος πληθυσµός ανθρώπων κινήθη-                                      η  βιοµηχανία;  Κυρίως

               κε προς άλλα µέσα ενώ εκείνη δεν είχε                                   δηµοσιότητα, και πλέον

                                                                                       µετά  από  την  περίοδο
               προετοιµαστεί για αυτό. Επίσης φαίνεται
                                                                                       κλυδωνισµού  φαίνεται
               πως πέθανε και ένας τρόπος είσπραξης                                    πως έφτασε η νέα βιο-


               κερδών, η µαζική πώληση των δίσκων                                      µηχανία  της  κουλτού-
                                                                                       ρας στο σηµείο να έχει
               και των CDs. Η βιοµηχανία της κουλτού-                                  τον  τρόπο  να  ανεβάζει


               ρας, της µαζικής κουλτούρας, κλυδωνί-                                   στην αντίληψη του κοι-
                                                                                       νού  καλλιτέχνες  µέσα
               στηκε σοβαρά για µία δεκαετία ώσπου
                                                                                       σε πολύ µικρό χρονικό
               τελικά µετασχηµατίστηκε. Τα τελευταία                                   διάστηµα.

               χρόνια βρήκε καινούριους τρόπους να                                     Η  στρατηγικά  συντονι-
                                                                                       σµένη  προώθηση  της
               βγάζει  χρήµα,  καινούριους  συµµάχους                                  Μαρίνας  Σάττι  από

               για να κάνει τη δουλειά της.                                            όλες τις «δυνατές εφη-
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33