Page 82 - mag_61
P. 82
ClassY movies
82 καταστολή, όλα τα στοι- στικών πανό, πανταχού μεταξύ του νεαρού αμ-
χεία είναι παρόντα. Κο- παρούσα αστυνόμευση, φισβητία Μαρκ και της
φτό μοντάζ, κάμερα στον γενικευμένη επιτήρη- κοπέλας, της Ντάρια,
ώμο, η σεκάνς είναι γυ- ση, αυτοματοποίηση του που ναι μεν είναι ενταγ-
ρισμένη σαν ρεπορτάζ, ανθρώπου, επιθετικά μένη στο σύστημα σαν
πράγμα που προειδοποι- διεισδυτική τεχνολογία, επιτυχημένο στέλεχος
εί το θεατή, ότι ο Αντο- αχαλίνωτος καπιταλι- της Sunnydunes, μιας
νιόνι έχει έρθει στις ΗΠΑ σμός. Σίγουρα, το βλέμ- εταιρείας που σχεδιάζει
ακριβώς για αυτό το μα που ρίχνει ο σκηνο- πολυτελείς οικισμούς
λόγο: να καταγράψει με θέτης πάνω σε αυτόν τον καταμεσής της ερήμου,
τη ματιά του την αμερι- κόσμο, είναι αυτό του αλλά έχει υπαρξιακές
κάνικη κοινωνία, το μέ- ξένου, που όλες αυτές αγωνίες: εξ ου και το τα-
ρος όπου- όπως ο ίδιος οι αντιφάσεις τον γοη- ξίδι στην έρημο.
λέει-“ μπορεί κανείς να τεύουν, τον σοκάρουν Στον αντίποδα της με-
απομονώσει στην καθα- και τέλος τον αφήνουν γαλούπολης με το θό-
ρή μορφή τους κάποιες μπερδεμένο. Το δεύτερο ρυβο και την οργισμέ-
αλήθειες πάνω στις αντι- μέρος της ταινίας είναι νη της ατμόσφαιρα, η
φάσεις του καιρού μας”. μακριά από τη μητρό- έρημος, η Κοιλάδα του
Η Αμερική συνθλίβει το πολη του Λος Άντζελες θανάτου, ενσαρκώνει
άτομο, είναι ο κόσμος και η κοινωνική παρα- -παραδόξως- ένα ουτο-
του “ υπέρ το δέον”, γι- τήρηση δίνει τη θέση της πικό Αλλού, ένα μέρος
γαντισμός των διαφημι- σε μια ιστορία αγάπης αναγέννησης της ζωής