Page 125 - mag_71
P. 125

της Λίλλυς Παπασπυροπούλου











                                                   είναι προς το τέλος της             Ζακόμπ που τιμήθηκε
                                                   ταινίας και κρατούν ένα             με το πρώτο βραβείο

                                                   μικρό χρονικά μέρος,                ερμηνείας στις Κάννες
                                                   είναι αυτές που δημι-               το 1991 και κυρίως σε
                                                   ουργούν ένα μαγικό                  αυτή την κρυστάλλινη

                                                   συναίσθημα στο θεατή,               συγκινητική         μουσική
                                                   σύμβολα του διπλού, της             του Πράισνερ που φτά-

                                                   μίμησης, του θεάτρου κι             νει στο απόγειό της στην
                                                   ακόμα του παράδεισου                πιο όμορφη ίσως σκηνή,
                                                   της παιδικής ηλικίας, με            αυτή του ρεσιτάλ της Πο-

                                                   τη Βερονίκ να βλέπει τα-            λωνής Βερόνικα, αντη-
                                                   ραγμένη τον αγαπημένο               χώντας μέσα στο στήθος
                                                   της να κατασκευάζει δύο             μας τις συνταρακτικές

                                                   πανομοιότυπες κούκλες
                                                   με το πρόσωπό της. Η                της νότες. Άνισο ίσως
                                                   Διπλή Ζωή της Βερόνι-               το φιλμ, περισσότερο ή

                                                   κα είναι ένα φιλμ σαρ-              λιγότερο πειστικό όσο                   125
                                                   κικό, που απευθύνεται               αφορά την αρχική μας

                                                   στις αισθήσεις και τις              ευαισθησία στο μήνυμα
                                                   εντυπώσεις που προκα-               που θέλει να μεταδώσει,
                                                   λεί, και όχι στούς διαλό-           παραμένει        αρυτίδωτο

                                                   γους ή την πλοκή (αυτή              μέσα στα χρόνια, σαν
                                                   εξάλλου είναι εξωπραγ-              μια μοναδική κινηματο-

                                                   ματική). Βασίζεται εξί-             γραφική εμπειρία που
                                                   σου στην καθαρότητα                 γράφεται στην καρδιά αν
                                                   της έκφρασης- ή ακόμα               όχι στο μυαλό του θεατή

                                                   και της απλής παρουσί-              που θα θελήσει να την
                                                   ας-  της υπέροχης  Ιρέν             ανακαλύψει.
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130