Page 41 - mag_75
P. 41

από τη Δήμητρα Σταύρου

                                                                                   http://psyhismos.blogspot.gr/








               δυσκολία  τα  παιδιά  μεγαλώνοντας                    νητα που δεν χρησιμοποιούνται για

               θα αντιμετωπίσουν, εφόσον βρουν                       καιρό, χρειάζονται σέρβις για να ξα-
               το θάρρος να το κάνουν.                               ναλειτουργήσουν για τον σκοπό που


               Ωστόσο, ένας καλός γονιός πρέπει                      φτιάχτηκαν.

               να δώσει δύο πράγματα στα παιδιά:                     Το ίδιο και ο άνθρωπος με αγκυλώ-
               Ρίζες και φτερά!                                      σεις. Και είπαμε, μιλούμε πάντα με

                                                                     βάση την μεταφορά και σε καμία πε-
               Κι αν ο γονιός δεν το κάνει, τότε το
               παιδί μεγαλώνοντας ακόμη και σε                       ρίπτωση εργαλειοποιώντας τον άν-
                                                                     θρωπο που έτσι κι αλλιώς έχει ψυχή
               μεγάλη ηλικία χρειάζεται να ψάξει                     με αβυσσαλέο πλούτο και δυνατό-

               τρόπους να το κάνει. Δεν είναι τελι-                  τητες. Η ψυχοθεραπεία, ως επανορ-

               κά καθόλου ασφαλές να μεγαλώνει                       θωτική εμπειρία, έχει την δύναμη να
               κανείς με "φτερά" που αν και υπάρ-                    επανορθώσει  τον  πρωταρχικό  δε-

               χουν από την φύση  έχουν υποστεί                      σμό και να ξεσκουριάσει κάθε αγκύ-

               αγκύλωση από την αχρηστεία.                           λωση  που  σταματά  την  ζωή  από                          41

               Καράβια δεμένα στο λιμάνι, αυτοκί-                    φόβο ή ανασφάλεια.





















                    Δήμήτρα Σταύρού

                    Σπουδές Ψυχολογίας στη Γαλλία και στην Ελλάδα. Σπουδές στη Δραματοθεραπεία τετραε-
                    τούς κύκλου. Εργασία, ως ψυχολόγος, σε Δημοτικά προγράμματα ψυχοκοινωνικού χαρακτή-

                    ρα, σε 75 περίπου σχολεία ιδιωτικά και δημόσια στον ΟΚΑΝΑ κ.ά. Ως ερευνήτρια, στο ΕΠΙ-
                    ΨΥ και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.  Ως Δραματοθεραπεύτρια στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα,

                    στις φυλακές Κορυδαλού, σε δραματικές σχολές, με στελέχη επιχειρήσεων, με εξαρτημένους
                    και τις οικογένειες τους, με καλλιτέχνες για την ανάπτυξη της δημιουργικότητάς τους. Μέλος

                    της Ένωσης Δραματοθεραπευτών και Παιγνιοθεραπευτών Ελλάδας, του Συλλόγου Ελλήνων
                    Ψυχολόγων, της Ελληνικής Εταιρείας Κλινικής Κοινωνικής Ψυχολογίας κ.ά. Συμμετοχή σε

                    πολλά συνέδρια με ανακοινώσεις.
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46