Page 39 - mag_101
P. 39

από τη Δήμητρα Σταύρου

                                                                                   http://psyhismos.blogspot.gr/








               Προσωπικά πιστεύω ότι το δεύτερο                                   ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΤΑΥΡΟΥ
               παιδί θα έχει περισσότερες πιθανότη-

               τες να διακριθεί καθώς ο ανταγωνι-                           Σπουδές Ψυχολογίας στη Γαλλία
               σμός σε έναν τέτοιο συνδυασμό είναι
               σχεδόν ανύπαρκτος.                                           και στην Ελλάδα. Σπουδές στη


               Τώρα θα μου πείτε πώς μπορούν να                             Δραματοθεραπεία τετραετούς κύ-
               συνδυαστούν και να συνθέσουν μία                             κλου. Εργασία, ως ψυχολόγος, σε
               ταυτότητα αυτά τα ετερόκλητα αντικεί-

               μενα...                                                      Δημοτικά προγράμματα ψυχοκοι-

               Εδώ, θα έρθει η δημιουργικότητα του                          νωνικού χαρακτήρα, σε 75 περί-
               υποκειμένου που μετά από κάποια                              που σχολεία ιδιωτικά και δημόσια

               ηλικία αποκτά και τα νοητικά εργαλεία
               (μέσω της αναδιοργάνωσης του εγκε-                           στον ΟΚΑΝΑ κ.ά. Ως ερευνήτρια,

               φάλου στην οποία κατά το μεγάλωμα
                                                                            στο ΕΠΙΨΥ και στο Πάντειο Πανε-
               ενισχύεται η διασύνδεση των δύο ημι-                         πιστήμιο.  Ως Δραματοθεραπεύ-
               σφαιρίων) για την ικανότητα σύνθεσης                                                                             39

               φαινομενικά ετερόκλητων  αντικειμέ-                          τρια στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυ-
               νων.
                                                                            μα, στις φυλακές Κορυδαλού, σε
               Ακόμη όμως κι αν δεν συνδυαστούν
               σε μία επαγγελματική ταυτότητα, το                           δραματικές σχολές, με στελέχη

               παιδί αυτό θα έχει αποκτήσει έναν άλ-                        επιχειρήσεων, με εξαρτημένους
               λον τρόπο να βλέπει τα πράγματα, έναν                        και τις οικογένειες τους, με καλ-

               τρόπο που θα το κάνει να ξεχωρίζει
               από τη ροή της μάζας. Κι αυτό είναι σί-                      λιτέχνες για την ανάπτυξη της δη-
               γουρα ένα προσόν για τη δημιουργικό-                         μιουργικότητάς τους. Μέλος  της

               τητά του.
                                                                            Ένωσης Δραματοθεραπευτών και
               Η δημιουργία ταυτοτήτων που ξεφεύ-
               γουν από το ρεύμα της κοινής λογικής                         Παιγνιοθεραπευτών Ελλάδας, του

               φαίνεται να  είναι μία εγγύηση για το                        Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων,
               μέλλον. Είναι εγγύηση για καινοτομία
               και  για  την  παραγωγή  νέων  ιδεών.                        της Ελληνικής Εταιρείας Κλινι-

               Από την άλλη, είναι καλύτερος δυνατός                        κής Κοινωνικής Ψυχολογίας κ.ά.
               δρόμος χάραξης επαγγελματικής στα-

               διοδρομίας αυτός που δεν ακολουθεί                           Συμμετοχή σε πολλά συνέδρια με
               την πεπατημένη.                                              ανακοινώσεις.
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44